Hirdetni kezd a BlinkFeeden a HTC

A vállalat saját és szponzorált termékeket, alkalmazásokat fog reklámozni.

Hirdetni kezd a BlinkFeeden a HTC

Azzal valószínűleg már nem sok olvasónknak mondunk újat, hogy a HTC rossz anyagi helyzetben van, hiszen a tajvani vállalat évek óta komoly küzdelmet folytat azért, hogy nyereséget tudjon felmutatni, és sajnos eléggé kevés negyedévben sikerül ezt elérnie. A vállalat most szerény, de új bevételszerzési lehetőség után néz, melynek következtében reklámok lephetik el a BlinkFeedet.

Így fest egy Blinkfeed reklám.A BlinkFeed a HTC Sense felhasználói felület egyik legfontosabb eleme. Ez a felület a felhasználó érdeklődési körébe tartozó híreket, legfontosabb eseményeket gyűjti össze különböző felületekről. A BlinkFeeden keresztül csak a hasznos dolgokat látták a készüléktulajdonosok, ám ez most kicsit megváltozik, és jöhetnek a különböző hirdetések. Ezek nem külön helyet foglalnak majd el a megjelenítőn, hanem úgy festenek, mint egy mezei bejegyzés a hírfolyamban.

A HTC egyelőre csak teszteli a reklámokkal bővített új BlinkFeedet. A vállalat hivatalos közleménye szerint csak az Egyesült Államok, Németország, az Egyesült Királyság, Tajvan és Kína érintett pillanatnyilag az ügyben, azonban megfelelő hatékonyság esetén más piacokon is felbukkanhatnak a különböző hirdetések a hírek között.

A reklámok a szponzorált alkalmazásokat hirdetik, ilyen például a Yahoo, a Twitter és az Appia. Továbbá a HTC a saját termékeit is népszerűsíteni fogja ilyen módon. A vállalat viszont többször is kiemelte, hogy csak korlátozott mennyiségű hirdetéssel kell számolni. Pontosabban az nem derült ki, hogy ez alatt mit is kell érteni valójában, de remélhetőleg nem kell majd a BlinkFeed használata közben folyamatosan termék- és alkalmazásreklámokkal találkozni.

A HTC valószínűleg elsősorban olyan reklámokat jelenít majd meg, amelyek relevánsak lehetnek a felhasználók számára, hiszen a BlinkFeed működéséi elvének köszönhetően eleve tudja a rendszer, hogy mi érdekli az eszköz tulajdonosát. Ez persze nem változtat azon a tényen, hogy a gyártó eléggé ingoványos talajra tévedt. A reklámok szinte minden felhasználóban ellenszenvet váltanak ki, és a HTC most az egyik legjobb szoftveres extrájába „rondít bele” a hirdetésekkel.

A cég egyelőre csak próbálgatja ezt a hirdetési modellt, a közlemény szerint még nem garantált, hogy szélesebb körben is el fog terjedni. Vélhetően a felhasználói visszajelzésekre várnak a döntéshozók. A hirdetések egyébként a jelenlegi szoftverben kikapcsolhatóak, de alapbeállásként minden telefonon engedélyezve lesznek, tehát manuálisan kell majd leállítani őket, amennyiben zavarnak minket.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward