Hadjáratot indít az MS a Google ellen

Láthatólag nagyon felbátorodott Redmond a sikeresnek bizonyult Apple-ellenes reklámkampánya nyomán, mivel következő célpontként nem csekélyebb alanyt szemeltek ki, mint magát a hatalmas Google-t.

Hadjáratot indít az MS a Google ellen

Láthatólag nagyon felbátorodott Redmond a sikeresnek bizonyult Apple-ellenes reklámkampánya nyomán, mivel következő célpontként nem csekélyebb alanyt szemeltek ki, mint magát a hatalmas Google-t.

Friss híresztelések ugyanis arról árulkodnak, hogy az MS egy teljesen új keresővel készül előállni, amit egy 80-100 millió dolláros költségvetésű reklámkampánnyal vezetne be - ez pedig eleinte legalábbis csak kimondatlanul, de már akkor is egyértelmű utalásokkal igyekszik majd befeketíteni a Google-t, azt sugallva, hogy valami nagyon nem stimmel "a mai keresőkkel".

A "messiás" pedig természetesen mi is lenne más, mint az ő legújabb keresőjük, a Bing, ami eleddig Kumo kódnév alatt futott. Állítólag rendkívül sokat fejlesztettek rajta, főként az algoritmusai és az eredmény-összegzése és -értelmezése terén. A szöveges keresésen persze túl sokat nem lehet variálni, viszont elvileg a média-keresésben lesznek változások.

Röviden összegezve tehát merész egy vállalkozás ez, bár a sikere továbbra is kérdéses. Az MS kétségbeesetten igyekszik teret nyerni online keresés és hirdetés terén, ám a Google mindeddig legyőzhetetlennek tűnik; nekik például még soha nem kellett reklámozniuk magukat, és még soha senki nem tudta aláásni a piaci részesedésüket.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward