Guinness-rekordot állított fel a Xiaomi

Guinness-rekordot állított fel a Xiaomi

A Xiaomi azzal állított fel új Guinness-rekordot, hogy soha nem látott mennyiségű boltot nyitott meg egyszerre. Ezzel pedig a vállalat hivatalos bolthálózata pillanatok alatt jelentős mértékben növekedett, de a célja az a Xiaominak, hogy még több üzletet alapítson a jövőben, és minél több embernek biztosítson ilyen módon munkát.

Galéria megnyitása

Indiában nyitotta meg egyszerre az 500 új boltját a kínai cég, és a kollektív esemény október 29-én volt ottani idő szerint pontban 12 órakor. A Xiaomi azt is megosztotta a friss rekord kapcsán, hogy az üzletek átlagos területe 30 négyzetméter körül alakul, szóval nem éppen nagy komplexumokról beszélhetünk, és India-szerte 14 államban találhatóak ezek. A vállalat elmondta, hogy folyamatosan nyílnak majd az újabb kereskedelmi pontok a jövőben is, és a célja az, hogy a következő év végéig ezeknek a számát ötezerre gyarapítsa. Az indiai bolthálózatával több mint 15 ezer embernek szeretne munkát biztosítani a Xiaomi.

Galéria megnyitása

Az első Xiaomi bolt egyébként 2017-ben nyitotta meg a kapuját Indiában, szóval meglehetősen gyorsan szaporodnak a Mi Store-ok az országban. Az pedig egyáltalán nem a véletlen műve, hogy a vállalat éppen Indiára szentel ekkora figyelmet. A térségben a Xiaomi piacvezető szerepet harcolt ki magának a Samsung lekörözésével, és szemben a fejlett országokban látható tendenciával, Indiában még bőven felfelé ível az okostelefonok forgalma, szóval ez a pozíció aranyat ér. Ráadásul elnézve a tendenciákat, még egy ideig maradhat a növekedés az országban, mivel egy óriási felvevőpiacról van szó, ami rohamosan erősödik.

Az IDC adatait megvizsgálva azt lehet látni, hogy éves szinten 9,1 százalékkal nőtt a kereslet Indiában az okostelefonok iránt a harmadik negyedévben, és a Xiaomi egymagában 11,7 milliós forgalmat ért el, amivel egészen kiemelkedő, 27,3 százalékos részesedésre tett szert.

A vállalat dominanciája ráadásul egyre jelentősebb, ugyanis a második helyet megszerző Samsung mindössze 4,8%-kal tudott növekedni, mialatt a Xiaomi 27 százalékot erősödött éves szinten. A harmadik erőt a Vivo jelenti, de ez a márka feleannyi mobilt sem tudott eladni, mint a Xiaomi.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap