Friss albumot tessék, sokszoros áron!

Sajnos nem azt a tanulságot szűrte le a zeneipar a Radiohead albumletöltős kísérletéből, amit kellett volna.

Friss albumot tessék, sokszoros áron!

Úgy látszik, valamilyen tanulságot mégis leszűrt a zeneipar a Radiohead albumletöltős kísérletéből, de sajnos nem azt, amiben a nagy többség reménykedett. A Universel egyik elnökhelyettese ugyanis a következő ötlettel állt elő a Mobil Világkongresszus alkalmával:

"Ha egy művész épp felvette a legújabb albumát a stúdióban, akkor megtehetnénk például azt, hogy az új alkotásokat azonnal, mondhatni frissiben elérhetővé tesszük egy korlátozott létszámú vásárlói körnek, magasabb áron. Komolyan foglalkozunk ezzel a lehetőséggel a saját B2C csatornáinkon, a művészek weboldalain keresztül."

Az elképzelés minősítését az olvasóra bízzuk. A kérdés csak az, hogy valóban lesz-e elég sok olyan fanatikus rajongó, aki annyira nem tud várni, hogy hajlandó a már megszokottnál is jobban felpumpált árat kifizetni a legfrissebb újdonságokért. Jó esetben az egészből csak egy füstbe ment terv lesz, rossz esetben pedig még tovább fokozódhat a kiadók kapzsisága.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward