Elvitték a Sprint bevételeit a távozó ügyfelek

Elvitték a Sprint bevételeit a távozó ügyfelek

A harmadik legnagyobb amerikai mobilszolgáltatónál az április-júniusi időszakban folytatódott az ügyfelek elvándorlása, így 384 millió dollárra nőtt a szolgáltató második negyedéves vesztesége, miközben a cég bevétele 10 százalékkal 8,14 milliárd dollárra esett vissza.A Sprint Nextel cash flow-ja 796 millióról 676 millió dollárra csökkent a negyedév során, amely azonban még így is jelentősen meghaladja a 2008 második negyedéves 11 millió dolláros értéket.A szerdai parkettnyitás után a tengerentúli részvénypiacok 6 százalékos árfolyamcsökkenéssel honorálták a Sprint kiábrándító jelentését. A társaság piacvesztése már évek óta tart, a folyamat nyertese pedig a két legnagyobb konkurens, az AT&T Inc. és a Verizon Wireless. A Sprint Nextelt összesen több mint negyedmillió előfizetéses ügyfele hagyta el a második negyedévben, ezzel teljes ügyféltábora 48,8 millióra csökkent. A Verizon ezzel szemben több mint 87 millió, az AT&T pedig megközelítőleg 80 millió mobiltelefon-előfizetővel rendelkezik az amerikai piacon.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward