Egy perc Sziget 70 forintba kerül csúcsidőben

Egy perc Sziget 70 forintba kerül csúcsidőben

Speciális innovatív szponzori megállapodást kötött a Vodafone Magyarország a Sziget Kft.-vel - jelentette be Beck György, a mobilcég vezérigazgatója. E szerint a szigetlakók számára távközlési termékek bevételén osztoznak az érintettek, vagyis valójában nem egyszerű készpénzes szponzorációról van szó.

A tájékoztatón sms-parkolás, illetve sms-sel történő kávévásárlás lehetőségét sorolták fel példaként, Gerendai Károly, a Sziget ügyvezetője pedig arról számolt be, hogy a tervek szerint mobiltelefonon is lehet majd percdíj-alapú belépőket váltani. (Erre nem csak a Vodafone, hanem a másik két szolgáltató ügyfelei számára is lehetőség nyílik.)

Miután a konstrukció még nincs teljesen kész, Gerendai csak tervezett percdíjakról beszélheltett. E szerint a csúcsidőben a Szigetre látogatók percenként 70, azon kívül pedig 35 fizetnének, a mobilparkolási rendszerhez hasonló szisztémában. A Vodafone-nál emellett sms-ben is lehet majd hagyományos jegyet vásárolni.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward