A csapatos taktikai FPS-nek elméletileg szeptemberben kellett volna megjelennie, azonban a készítők az utolsó pillanatban elcsúsztatták. Az új dátum december 12.
A készítők szerint a döntés elképesztően nehéz volt, azonban a bétateszt alatt olyan visszajelzéseket kaptak, ami alapján egyértelművé vált, hogy "nem mindenki kapja meg az ideális élményt a játéktól".
Úgyhogy úgy döntöttek, hogy a béta időszakot meghosszabbítják, és decemberig eszközölnek néhány komolyabb változtatást. Ezek között olyan dolgokat kell elképzelni, mint hogy átállnak az Unreal Engine új, 4.20-as verziójára és tovább optimalizálnak, javítanak a karaktermodellek, textúrák és animációk minőségén, tovább csiszolják a pályák kinézetét és mindegyiket felülvizsgálják játékmenet szempontjából is, és alaposan kibővítik az in-game szerverböngésző lehetőségeit is.