Csődvédelmet kellett kérnie a Bónusz Brigádnak

Csődvédelmet kellett kérnie a Bónusz Brigádnak

A hazai szereplők sincsenek könnyű helyzetben, hiszen a kormány biztonsági intézkedéseinek következtében nálunk is kijárási tilalom van érvényben, emiatt pedig a szórakozóhelyek, éttermek és egyéb turisztikai célpontok egyik pillanatról a másikra bezártak.

A Bónusz Brigád, az ország egyik legnagyobb kuponokkal foglalkozó oldala is bajba került. Még április elején írt arról a HVG, hogy egyre több vállalkozás várja a pénzét, amivel a Bónusz Brigád tartozik számukra. Ez úgy alakulhatott ki, hogy a vásárló a Bónusz Brigád felületén veszi meg a kupont és ez a pénz addig náluk is marad, amíg a vendég fel nem használja azt. Ha viszont ezt felhasználta, a fizetési igényét a vállalkozás elküldi a kuponoldalnak, aki ezt kifizeti. Ezek a kifizetések viszont már március végén problémába ütköztek, hiszen a teljes turisztikai szektorban megállt az élet. Ekkor a Bónusz Brigád körülbelül 100 partnerétől kért türelmi időt, hogy rendezhesse a tartozásait.

Mostanra viszont bebizonyosodott, hogy nem sikerült kilábalniuk a problémából, sőt, talán a panaszok miatt még rosszabbra fordult a helyzetük, éppen ezért csődvédelmet kért a Bónusz Brigád saját magára, írja a portflio.hu.

A Bónusz Brigád álláspontja szerint erre azért van szükség, hogy a jövőben is biztonsággal folytathassa működését a vállalat és idővel rendezni tudja a tartozásokat. A közleményük szerint ugyanis az áprilisi panaszok, amiket néhány vállalkozás a média felé tett meg, pánikhangulatot indított el, emiatt pedig rengeteg partner azonnal elkezdte követelni a pénzét. Mivel ez az állapot veszélybe sodorhatja a cég jövőbeli működését, ezzel együtt a tartozások kifizetésének lehetőségét, indokolt a csődvédelem.

A vásárlói oldalról annyi fog történni, hogy a válság utánig meghosszabbodnak a kuponok vagy egyenleg formájában jóváírásra kerülnek a BB számlájukon, amennyiben azt lehetetlen lesz beváltani. A cég ígéretet tett arra is, hogy valamilyen formában kártalanítja is az embereket a kényelmetlenségek miatt, hiszen nekik az elsődleges a vásárlók elégedettsége.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap