A Corsair Hydro Series H100-as kompakt folyadékhűtő rendszerét egyre több felhasználó alkalmazza, igaz, a termékkel a jelek szerint sajnos nincs minden a legnagyobb rendben. A vállalat hivatalos fórumán többen is panaszkodnak rá, hogy a ventilátor fordulatszám-vezérlő nincs a helyzet magaslatán.
A vállalat a felhasználói panaszok hatására kivizsgálta a problémát és az illetékesek arra a megállapításra jutottak, hogy az érintett H100-as folyadékhűtő szettek esetében alkalmazott szabályzók egy hibás szériából valóak. A Corsair a jelek szerint már a visszahívásra készül, azaz az összes H100-as sorozatú termék lekerül majd a boltok polcairól, a hibás folyadékhűtő rendszerek tulajdonosait pedig arra kérik majd meg, hogy küldjék vissza a terméket a gyártónak, cserébe pedig kapnak egy hibátlan H100-as szettet.
Most felmerülhet a kérdés: jó, de hogyan bizonyosodjunk meg arról, hogy a mi szettünk érintett-e? Nos, ez a legegyszerűbb, ugyanis a termék csomagján található egy vonalkódos matrica, amelynek a felső sorát kell ellenőrizni. Az érintett modellek #11359403-as számsorral rendelkeznek. Maga a probléma egyébként abban rejlik, hogy az egységen lévő gomb, amellyel a fordulatszám-profilok között válthatunk, egyszerűen nem működik. Ez még nem jelenti azt, hogy a szett hűtés tekintetében működésképtelen, mindössze annyi a probléma, hogy a ventilátor folyamatosan alap fordulatszámon üzemel, a fordulatszám módosítására pedig nincs mód, holott a hibátlan termékeknél ez gond nélkül megy.
A Corsair illetékesei szerint sok esetben segít, ha a ventilátorfordulatszám-szabályzót alaphelyzetbe állítjuk (reseteljük). Bekapcsolt rendszernél a profilváltó gombot 5 másodpercig tartsuk benyomva, majd nagyjából egy perc múlva kapcsoljuk ki a számítógépet. A kikapcsolt konfigurációnál a profilváltó gombot ismét tartsuk lenyomva öt másodpercig, majd indítsuk el a számítógépet. Ha a hiba megoldódik, akkor nincs további teendő, de ha ismét visszatér, akkor mindenképpen fel kell venni a kapcsolatot a Corsair-rel.