Bővül a Google és a Facebook is

Nagybevásárlást tartott a két nagy név: az előbbi a YouTube tuningolására, az utóbbi pedig a fotószolgáltatásai fejlesztésére vásárolt fel egy-egy, az adott területtel foglalkozó vállalatot.

Bővül a Google és a Facebook is

Nagybevásárlást tartott a két nagy név: az előbbi a YouTube tuningolására, az utóbbi pedig a fotószolgáltatásai fejlesztésére vásárolt fel egy-egy, az adott területtel foglalkozó vállalatot.

A Google esetében ez a san franciscoi székhelyű Episodic-ot (és annak az online videóplatformját) jelenti, mely a YouTube-ba integrálásával számos újabb eszközt kínál majd az érdeklődés mérésére. Az új regisztrációkat az Episodic egyelőre felfüggesztette, a meglévő felhasználóiknak továbbra is biztosítják a szolgáltatást.

A Facebook a maga részéről a szintén san franciscoi illetőségű Divvyshotot olvasztotta magába, egyenesen a Photos részlegébe. Az eddig ismert Divvyshot.com ezzel megszűnik létezni, a gárda azonban azzal nyugtatja egykori felhasználóikat, hogy a Facebookban tovább él majd az egyedi megközelítésük, amit így még szélesebb körben tehetnek elérhetővé. Új regisztrációkat már ők sem fogadnak, viszont a meglévő felhasználóknak biztosítanak pár hetet a még fent lévő fényképeik lementésére.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward