ASUS + Moko: a legősibb trükk

Nagyüzemben kezdte hasznosítani az ASUS és a Moko a reklámszakma egyik legrégebbi megfigyelését, miszerint férfiaknak szép nőkkel tényleg BÁRMIT el lehet adni.

ASUS + Moko: a legősibb trükk

Nagyüzemben kezdte hasznosítani az ASUS és a Moko a reklámszakma egyik legrégebbi megfigyelését, miszerint férfiaknak szép nőkkel tényleg BÁRMIT el lehet adni.

Mi több, természetesen nem merült feledésbe ennek az a kiegészítő tétele sem, miszerint minél kevesebb a ruha az illető nőkön, a hatás annál fokozottabb.

Ahol pedig a fókusz ennyire adott, ott még egy egészen másik ipar képviselője is jól járhat, aki ráadásul kissé árnyalhatja a képet, és a férfiak mellett megszólíthatja a saját célközönségét, a nőket: a reklámba bevonták ugyanis a Calvin Kleint is, így már hárman ütnek két legyet egy csapásra:

Végül érdemes még elmeditálni egy kicsit az ASUS mottóján is, amelynek a fentiek fényében egészen új aspektusai tárulhatnak fel: "Rock solid, heart touching" (= "Sziklaszilárd és szívhez szóló").

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward