Anime reklámmal népszerűsíti az MS az Internet Explorert

A Microsoft az OS-tan koncepcióra alapozva egy jópofa anime akciójelenetet hozott össze.

Anime reklámmal népszerűsíti az MS az Internet Explorert

A hardcore manga rajongók számára bizonyára ismerősen cseng az OS-tan elnevezés, ami speciális, operációs rendszereket és egyéb szoftvereket megszemélyesítő anime karaktereket takar. Ezek a karakterek néha édesek, néha pedig hátborzongatóak, viszont minden esetben nagyon-nagyon japánok.

Úgy tűnik, az OS-tan koncepció a Microsoftnak is megtetszett, ugyanis a cég felhasználta azt az Internet Explorer népszerűsítésére. Az eredmény egy meglehetősen érdekes, két perces hosszúságú anime akciójelenet lett, ami fel is került a YouTube-ra. Mivel a kisfilm beágyazását letiltották, így azt csak a YouTube-on, egészen pontosan itt lehet megtekinteni.

A videón az Internet Explorert megszemélyesítő karakter első körben a SmartScreen Filter ikonját használja pajzsként ahhoz, hogy kivédje az ellenség lézeres támadását, majd egy másik jelenetben a Modern UI füleit használva leszámol a rosszfiúkkal. A reklám célja egyébként az, hogy megmutassa: a régi, lassú, kissé ügyetlen és kétbalkezes Internet Explorer - amit itt Inori, az anime karakter személyesít meg - mára alaposan megváltozott és készen áll arra is, hogy végre megmutathassa, mit tud.

A szóban forgó karakternek persze teljes neve is van: ő Inori Aizawa, aki már saját FaceBook oldallal is rendelkezik. A jópofa reklám a jelek szerint a Microsoft Singapore akciója és eredetileg az Ázsiai Anime Fesztiválra - Anime Festival Asia - készült. A jelek szerint a karakterhez tartozó FaceBook oldalt is a Microsoft szingapúri részlege hozta létre. Így vagy úgy, ezzel a kisfilmmel valószínűleg sok anime rajongó arcára csaltak mosolyt, még ha csak pár percre is.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward