Az Apple olyan esetekben, amikor valamilyen terméknél gyártásra visszavezethető problémát talál, többször is folyamodott már a visszahívás eszközéhez, és ezúttal is ez a helyzet. Most a cég a Smart Battery Case kiegészítők esetében bukkant olyan minőségi gondra, ami esetenként kellemetlen helyzetet eredményezhet.
Fontos rögtön az elején leszögezni, hogy nem olyan jellegű a hiba, ami miatt a felhasználó biztonsága egy percig is veszélyben lenne. Csupán arról van szó, hogy nem megfelelően működik a termék, és az Apple ezért döntött a visszahívás mellett. Szóval nem kell attól tartani, hogy az akkumulátor esetleg úgy meghibásodik, hogy az robbanáshoz, égéshez vezetne. Ezt azért szögezte le az Apple, mert nem szeretné, ha rossz híre menne a kiegészítőnek, és mert az akkus eszközöknél a meghibásodási lehetőség hallatán sokan hajlamosak a legrosszabbra gondolni.
Egészen pontosan arról van szó, hogy az Apple vizsgálatai során kiderült, hogy néhány Smart Battery Case kiegészítő nem megfelelően, vagy egyáltalán nem hajlandó tölteni, vagy akár töltést felvenni. Kettő hibajelenséget emelt ki az Apple, az egyik esetben maga a tok vagy nem tölt a konnektorra csatlakoztatás után, vagy csak szakaszosan vesz fel energiát, a másik esetben pedig a tok nem tölti egyáltalán, vagy csak szaggatottan a bele bújtatott iPhone-t.
Nem az összes Smart Battery Case esetében fordulhat elő a fent kiemelt hiba, hanem arról az iPhone XR, iPhone XS és iPhone XS Max okostelefonokra szabott kiegészítőkkel van probléma jelen állás szerint. És ezen a szérián belül is azok az akkumulátoros tokok az érintettek a gyártási hibát illetően, amik 2019 januárja és 2019 októbere között készültek és kerültek a boltokba.
A csere természetesen minden esetben ingyenesen fog zajlani, semmilyen összeget nem kell fizetni a teljesen új Smart Battery Case kiegészítőért, minden költséget magára vállal az Apple. És a cserélt megoldással már elvileg gond nélkül menni fog minden esetben a töltés.
A csereprogramban résztvevő termékek tulajdonosainak fel kell keresnie az Apple hivatalos szervizét vagy kijelölt szervizpartnerét. Ha ez megvan, akkor a helyszínen a vállalat szakértői azonnal megvizsgálják a készüléket, és amennyiben tényleg érintett lehet a problémában az adott Smart Battery Case, azonnal meg is történik a cseréje – amennyiben van készleten.
Amennyiben semmiről nem szeretnétek lemaradni, mindenképpen kövessetek minket az Instagramon, a YouTube-on és persze a Facebookon egyaránt.