Aggresszív az LCD-tévé-tervek a Samsungnál

Aggresszív az LCD-tévé-tervek a Samsungnál

A dél-koreai Samsung Electronics, a világ legnagyobb LCD-tévé-gyártója idén is bővíteni akarja eladásait, mit sem törődve a nehéz piaci helyzettel. A társaság főként nemrég bemutatott, felső kategóriás LED lapos tévéitől vár méretes értékesítési adatokat.

A Samsungnak, amely nem mellesleg a világ legnagyobb memóriachip-gyártója és a második legnagyobb a mobiltelefon-gyártók között, 19 százalékos piaci részesedése volt az LCD-tévék világpiacán az első negyedévben. A cégvezetés úgy látja, hogy a kereslet nem csökkent olyan mértékben a lapos tévék iránt, amilyenre a szakértők számítottak.

A vállalat tervei szerint 2009-ben 22 millió LCD-tévét akarnak eladni, ami 10 százalékos növekedés lenne 2008-hoz képest. Ugyanakkor a DisplaySearch piackutató cég előrejelzése szerint 15 százalékkal fog bővülni a piac, amelyen a Samsung ennél nagyobb bővülést ér el, és így növelni fogja piaci részesedését.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward