Shop menü

A NOTHING TERMÉKÉRŐL ALIG TUDUNK VALAMIT, DE A KERESKEDELMI HÁLÓZATA MÁR ALAKUL

A Nothing az elmúlt napokban elkezdte megalapozni a globális értékesítési hálózatát, ami kulcsfontosságú lesz a siker elérésében.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
A Nothing termékéről alig tudunk valamit, de a kereskedelmi hálózata már alakul

Carl Pei, a OnePlus atyja, már gőzerővel dolgozik azon, hogy elindítsa a teljesen új termékét, amivel a szakember hasonló sikert szeretne elérni, mint korábban a mobilok terén. Mostanra több millió dollárnyi befektetést, és rengeteg ismert befektetőt gyűjtött maga köré a Nothing, pedig a nyilvánosság továbbra sem tud róla túl sokat.

Azt már korábban elmondta Carl Pei a nyilatkozataiban, hogy a Nothing egy szerteágazó eszközpaletta kialakításán dolgozik majd, aminek a tagjai a modern technológia hétköznapi, gondtalan kihasználására lesznek kihegyezve. És már azzal az tisztában lehetünk, hogy egy teljesen vezeték nélküli fülhallgatóról lesz szó első körben.

Azt is elhintette az alapító, hogy globális forgalmazásban gondolkodik, ennek az alapjait pedig most rakja el. Nemrégiben számolt be arról a Nothing, hogy megegyezett az első partnerével az Egyesült Királyságban, a Smartech and Selfridges üzletláncnál fog először megjelenni Angliában a Nothing rejtélyes fülhallgatója, Indiában pedig nem kisebb forgalmazóra talált ez, mint a Flipkart. Európa többi részén és nemzetközileg is számos további piacon lesz jelent a Nothing, de ezekben az esetekben valószínűleg még folyamatban van a terjesztői hálózat megalapozása.

A vezeték nélküli fülhallgatójánál a Nothing arra fog összpontosítani, hogy az élményen, és ne a körítésen legyen a hangsúly. A használati érték legyen a magas, ne pedig az érdektelen dolgok kerüljenek a középpontba. Éppen ezért az eszköz állítólag egyszerűen Ear (1) névre fog hallgatni.

Galéria megnyitása

Eredetileg már júniusban szerette volna a Nothing elindítani az Ear (1) fülest, de ez nem jött össze, és talán júliusban sem fog. A nyár folyamán viszont szinte biztosan lehullik majd a lepel a termékről, ami körül a hangulat már meglehetősen jól meg lett alapozva. De azt folyamatosan hangsúlyozza Carl Pei, hogy ez még csak a kezdet lesz, és egy nagyon hosszú utazásra szeretne indulni a Nothninggal.

Most a kereskedelmi kapcsolatok kialakítása során is azt mondták egyébként a Nothing partnerei, hogy a márka egy könnyen használható, izgalmas újdonsággal készül, ami más értékeket fog képviselni, mint a legtöbb fogyasztói termék napjainkban. Ikonikus dizájnja lesz elvileg az eszköznek, ami egyelőre mindenképpen érdekesen hangszik, mivel a TWS-ek világában azt gondolnánk, hogy túl nagy mozgástér manapság már nincs.

A Nothing számára nagyon fontos lesz az, hogy a gyártástól a vásárlás pillanatáig kiemelten legyen kezelve az eszköz, és a vásárló is élményként élje meg már azt is, amikor átveszi a kiegészítőt a boltban. Éppen ezért az üzlethálózatnak a kialakítása is fontos a startup számára.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére