A Google a legnépszerűbb Nagy Britanniában

A Millward Brown brit piackutató vállalat szerint a Google a legnépszerűbb márka az Egyesült Királyságban.  A világ egyik legelterjedtebb internetes keresője mindezt úgy érte el, hogy valójában nagyon keveset költ reklámokra.

A Google a legnépszerűbb Nagy Britanniában

Korábban több piackutatás során is felmerült már a Google neve. 2006-ban az Amerikai Egyesült Államok legismertebb márkája lett, és az amerikai Fortune magazin a legjobb munkahely felmérésének is első helyezettje. 2005-re visszatekintve, a Google már ekkor felkerült a legjobb márkák toplistájára. Ez mindenképpen figyelemre méltó eredmény.

A Millward Brown felmérése szerint a Microsoft a második helyre szorult a listán. Pedig Mark Sweney, a The Guardian nevű lap újságírója szerint a Microsoft 78 millió dollárt költött reklámokra, ezzel szemben a Google mindössze 3 millió dollárt költött. Ez a hatalmas különbség természetesen nem kerülte el a média figyelmét sem. Ennek köszönhetően „A britek jobban szeretik a Google-t mint a Microsoftot”, „A Google népszerűbb, mint Bill Gates”, és még sok ehhez hasonló címlap sztori jelent meg a brit újságokban.

A Millward Brown globális ügyfél menedzsere, Peter Walshe meg is tudja magyarázni az internetes kereső sikereit (amit a média segítsége nélkül ért el). „A Google annak köszönheti első számú helyét, hogy szinte mindenütt jelen van, ismert, foglalkozik vele a média, és nem utolsósorban azért, mert minden korosztály használja.” – nyilatkozta Walshe a The Guardian magazinnak.  

De vajon képes lesz a Google megőrizni vezető helyét a jövőben is? Ezt sem a Millward Brown, sem a Landor Associates amerikai piackutató vállalat (amely az amerikai felmérést végezte) nem állítja biztosan. Mindkét vállalat szerint a MySpace lehet a Google jövőbeni nagy ellenfele.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward