A franciák a magyarokat választották

A franciák a magyarokat választották

A Gravity R&D ajánlórendszerével erősít a francia Vianeos. A francia iptv middle-ware szolgáltató bejelentette, hogy 2010 novemberében a magyar Gravity Impress ajánlórendszerét integrálja Octopus szolgáltatásába. A több mint egymillió iptv-előfizetőt kiszolgáló Vianeos az új Octopust a francia piacon kívül a Közel-Keleten - ahol a vállalat közel 60 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik - kívánja értékesíteni 2011 elejétől. Az arab nyelvű iptv-piacokon régóta aktív Vianeos az első alkalommal jelenik meg ajánlómotorral integrált iptv-keretrendszerrel. "A francia iptv-piac hagyományosan a legerősebb Európában, az előfizetők száma közel tízmillió. A Vianeos ezen a piacon számít az egyik legjelentősebb szolgáltatónak, így különösen nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a világban található ajánlórendszerek közül az Impresst választotta. Az Octopuson a Gravity egyelőre közvetett formában először lép az arab nyelvterületre" - mondta Csíkos Péter András, a Gravity ügyvezető igazgatója. Az Arab-öböl menti országok potenciális iptv-piacát a vállalat a francia piacéhoz hasonló méretűnek becsüli.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward