Shop menü

A KORÁBBINÁL TOVÁBB IGÉNYELHETŐ EXTRA GARANCIA A ZOTAC TERMÉKEKRE

Eddig a termék megvásárlásának napjától számítva mindössze 14 nap állt rendelkezésre a kiterjesztett garancia igénylésére, a Zotac azonban nemrég 28 napra növelte a határidőt.
Víg Ferenc (J.o.k.e.r)
Víg Ferenc (J.o.k.e.r)
A korábbinál tovább igényelhető extra garancia a Zotac termékekre

Az Extended Warranty Program már jó ideje elérhető a gyártó kínálatában, így a Zotac termékekre járó alap gyártói garanciát egy gyors regisztrációt követően akár további három évvel is meg lehet növelni, így akár 5 évnyi garancia is járhat egy-egy termékre. Természetesen az "akár" kitétel mögött ezúttal is feltételek lapulnak, ahogy az lenni szokott.

Az új gyakorlat jóvoltából mostantól az adott Zotac videokártya, ZBOX mini PC vagy ZOTAC alaplap megvásárlása után nem 14, hanem 28 napjuk lesz a felhasználóknak arra, hogy extra garanciaidőért cserébe a gyártó weboldalán beregisztrálják frissen beszerzett terméküket. A ZOTAC akciója az érvényesítésre szolgáló határidő megduplázásával a vásárlók kényelmét szolgálja.

Galéria megnyitása

A változás természetesen több régióban is életbe lép. Európában az Extended Warranty Program jóvoltából egy gyors regisztrációval 5 évre növelhető a ZOTAC alaplapok, ZBOX mini számítógépek és videokártyák garanciaideje, Afrikában, a Közép-Keleten és Indiában pedig maximum 4 évre nőhet egy-egy termék garanciaideje. Ausztráliában, valamint az APAC és NALA régiókban a ZBOX mini számítógépek esetében nincs mód az Extended Warranty Programban való részvételre.

Az Extended Warranty Program keretén belül a vásárlók nem csak extra garanciára tehetnek szert, de a regisztrációt követően hozzáférhetnek a ZOTAC közösséghez, a ZOTAC fórumhoz, valamint részt vehetnek exkluzív versenyeken és nyereményjátékokban, plusz hozzájuthatnak a vállalat legfrissebb híreihez is. A hivatalos gyártói weboldal szerint az Európai Unió területén, illetve Norvégiában, Svájcban és Izlandon az adott ZOTAC alaplap, videokártya vagy ZBOX mini PC garanciális ügyintézése a garanciaidő első két évében a kereskedőn keresztül történik, a fennmaradó időszakban pedig közvetlenül a gyártóval kell felvenni a kapcsolatot, ha az adott termékkel kapcsolatban garanciális ügyintézést szeretnénk kezdeményezni.

A kiterjesztett garanciaidő nem vonatkozik a tápkábelekre, a tápadapterekre, a médiacenter távirányítókra és a médiacenter távirányítók vevőegységeire sem, és a kiterjesztett garancia nyújtotta előnyt a rendszermemória, a merevlemez, az SSD meghajtó és a CMOS elem esetében sem lehet igénybe venni.

Ahogy az lenni szokott, a gyártó a garancia érvényesítését akkor is megtagadhatja, ha a felmerült hiba nem rendeltetésszerű használatból, nem megfelelő működtetési feltételekből, túlterhelésből vagy a felhasználó által elvégzett módosításokból fakad.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére