Nem volt elég jó a RIM

Nem volt elég jó a RIM

A BlackBerry okos telefonokat gyártó Research in Motion (RIM) éves összehasonlításban 37 százalékkal, 710,1 millió dollárra növelte nettó nyereségét üzleti évének február 27-én végződött utolsó negyedében, ám részvényenkénti eredménye egy centtel elmaradt a várakozásoktól, ezért a tőzsdén esett részvényeinek árfolyama. Az árbevétel 18 százalékkal, 4,08 milliárd dollárra emelkedett, szintén kissé elmaradva a prognózisoktól. A vállalat jól tartja magát az Apple-lel és a Google-lel szemben: az előbbi iPhone-ja, illetve az utóbbi Android szoftverét futtató mobilok nem tudták háttérbe szorítani a BlackBerryt, amely még mindig az USA legnépszerűbb okos telefonja. A RIM sikeresen tör előre a nemzetközi piacokon is - új ügyfeleinek közel 40 százaléka nem amerikai. Külföldön inkább az olcsóbb BlackBerry-változatok fogynak, ami csökkenti az átlagos értékesítési árat, ugyanakkor a RIM vezetősége abban bízik, hogy az év második felében bemutatkozó új, drágább, de még okosabb telefonok lendületet adnak a forgalom bővülésének.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward