A Battlefield 6 megjelenésekor egy igazán remek játék volt. Habár nem tökéletes, szerintem még most is szórakoztató. Viszont a tesztemben is felhívtam a figyelmet arra, hogy az EA még a beetetési időszakban van, az igazán csúnya mikrotranzakciós bűncselekmények még váratnak magukra.
A mikrotranzakció szintje véleményem szerint még rendben van, de a játékosok tömegével keltek fel (nagyon helyesen) a kiszivárgott skin és egyéb praktikák ellen, így a Dice és az EA nem nagyon tudott kísérletezni sem. A játékosok egy része viszont elégedetlen, de minimum elvárja a fejlődést. A Red Sec Gauntlet játékmódja szerintem zseniális, ám sokan hallani sem akarnának a BR módokról. Bár azóta javították a dolgot, sokak felháborodását kivívta a DICE azzal, hogy kezdetben a küldetések a Red Sec játékmódhoz voltak kötve.
A játék vezető producere, David Sirland szabadságából visszatérve tárgyalóasztalhoz ült, hogy megbeszélje a játékosokkal az aggodalmaikat. A kérdését X-en tette fel, és több ezer játékos élt is a lehetőséggel, hogy felvegye a kapcsolatot vele. Az amolyan kérdezz-felelek eseményből szemezgetünk most pár érdekességet.
A játékosokat zavarja, hogy csak négyen tudnak egy csapatban együtt játszani, utána szétdobja azokat a játék, akik nincsenek a partiban. David szerint jogos a kritika, több embernek kéne tudnia együtt játszania, számukra is prioritás, hogy ezt a problémát orvosolják.
A pályadizájn kérdésében is tett megjegyzést. Sokan panaszkodnak jelenleg arra, hogy a BF6 pályák egy része nem csak, hogy kicsi, de játszhatatlanul rossz is. David szerint jönni fognak majd új pályák, és azokat a játékosok igénye szerint alakítják majd ki. Ezen kívül figyelik a játékot, hogy tudják, mit kell majd változtatni a meglévő pályákon, hogy jobbak legyenek.
A drónos és a létrás emberemelő hibákat is javítani fogják a következő frissítésben, hogy ne jussanak fel olyan helyekre a játékosok, ahol nem kéne lenniük. Néhány régióban a játék sok bottal kezdi meg a meccseket. David szerint azért vannak botok, hogy elindulhasson a játék, ezeket később lecseréli a szerver emberekre, de szeretnének ezen a rendszeren tovább javítani.
Összességében tehát a játékosok a szívükön viselik a BF6 sorsát, és úgy látszik, van is az EA oldaláról olyan személy, aki megfelelő hatáskörrel rendelkezik és tud is tenni valamit az ügy érdekében.