Shop menü

VISSZATÉRT A BF6 VEZETŐ PRODUCERE A VAKÁCIÓRÓL, TŰZOLTÁSBA KEZDETT

Megkérdezte a közösséget, hogy mi a baj a Battlefield 6-tal.
Török Roland
Török Roland
Visszatért a BF6 vezető producere a vakációról, tűzoltásba kezdett

A Battlefield 6 megjelenésekor egy igazán remek játék volt. Habár nem tökéletes, szerintem még most is szórakoztató. Viszont a tesztemben is felhívtam a figyelmet arra, hogy az EA még a beetetési időszakban van, az igazán csúnya mikrotranzakciós bűncselekmények még váratnak magukra.

A mikrotranzakció szintje véleményem szerint még rendben van, de a játékosok tömegével keltek fel (nagyon helyesen) a kiszivárgott skin és egyéb praktikák ellen, így a Dice és az EA nem nagyon tudott kísérletezni sem. A játékosok egy része viszont elégedetlen, de minimum elvárja a fejlődést. A Red Sec Gauntlet játékmódja szerintem zseniális, ám sokan hallani sem akarnának a BR módokról. Bár azóta javították a dolgot, sokak felháborodását kivívta a DICE azzal, hogy kezdetben a küldetések a Red Sec játékmódhoz voltak kötve. 

A játék vezető producere, David Sirland szabadságából visszatérve tárgyalóasztalhoz ült, hogy megbeszélje a játékosokkal az aggodalmaikat. A kérdését X-en tette fel, és több ezer játékos élt is a lehetőséggel, hogy felvegye a kapcsolatot vele. Az amolyan kérdezz-felelek eseményből szemezgetünk most pár érdekességet.

A játékosokat zavarja, hogy csak négyen tudnak egy csapatban együtt játszani, utána szétdobja azokat a játék, akik nincsenek a partiban. David szerint jogos a kritika, több embernek kéne tudnia együtt játszania, számukra is prioritás, hogy ezt a problémát orvosolják.

A pályadizájn kérdésében is tett megjegyzést. Sokan panaszkodnak jelenleg arra, hogy a BF6 pályák egy része nem csak, hogy kicsi, de játszhatatlanul rossz is. David szerint jönni fognak majd új pályák, és azokat a játékosok igénye szerint alakítják majd ki. Ezen kívül figyelik a játékot, hogy tudják, mit kell majd változtatni a meglévő pályákon, hogy jobbak legyenek.

A drónos és a létrás emberemelő hibákat is javítani fogják a következő frissítésben, hogy ne jussanak fel olyan helyekre a játékosok, ahol nem kéne lenniük. Néhány régióban a játék sok bottal kezdi meg a meccseket. David szerint azért vannak botok, hogy elindulhasson a játék, ezeket később lecseréli a szerver emberekre, de szeretnének ezen a rendszeren tovább javítani.

Összességében tehát a játékosok a szívükön viselik a BF6 sorsát, és úgy látszik, van is az EA oldaláról olyan személy, aki megfelelő hatáskörrel rendelkezik és tud is tenni valamit az ügy érdekében.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére