Stratégiát vált Európában a Dlink

A Dlink a piaci részesedésének növelése érdekében stratégiát vált az európai piacon, ennek értelmében nagyobb hangsúlyt fektet a vállalat az olcsóbb, 802.11n szabvánnyal rendelkező vezeték nélküli eszközeinek marketingjére. Az olcsóbb eszközökhöz a vállalat a tajvani Ralink Technology által készített WLAN chipeket fogja alkalmazni.

Stratégiát vált Európában a Dlink

A Dlink a piaci részesedésének növelése érdekében stratégiát vált az európai piacon, ennek értelmében nagyobb hangsúlyt fektet a vállalat az olcsóbb, 802.11n szabvánnyal rendelkező vezeték nélküli eszközeinek marketingjére. Az olcsóbb eszközökhöz a vállalat a tajvani Ralink Technology által készített WLAN chipeket fogja alkalmazni.

Az agresszív árstratégiával a vállalat elsődleges célja, hogy nagyobb piaci részesedésre tegyen szert Európában - mondta a cég elnöke, JC Liao. A Dlink piaci részesedése ezzel egy időben az észak amerikai piacon magabiztosan növekszik. Pontos elemzések még nem állnak rendelkezésre, de annyi tudható, hogy a vállalat a piaci részesedés tekintetében minden vetélytársát megelőzi.

Mióta a Dlink 2006. második felétől megkezdte a 802.11n szabványú eszközök szállítását, a vállalat összesen 2 millió egységet szállított, ebből egymillió egységet a 2007.-es év első három negyedévében. Laio augusztusban a befektetőknek tartott konferencián elmondta, hogy a 2007.-es év negyedik negyedévében legfőbb céljuk, hogy a 802.11n szabvánnyal rendelkező eszközökből egymillió darabos forgalmat produkáljanak, ehhez kell az említett új európai marketing stratégia is

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward