A Quixel két évvel ezelőtti felvásárlásával az Epic Games felfoghatatlan értékű assetekhez jutott hozzá, amit az Unreal Engine felhasználók szabadon használhatnak a saját projektjeikhez. A mostani bejelentés viszont tovább erősíti a Quixel és az Epic pozícióját, hiszen mostantól a fákat is magában foglalja.
Eddig ha Megascans prezentációról volt szó, akkor köveket láthattunk minden mennyiségben, a Megascans Trees korai hozzáférésbe kerülésével viszont ez a tájkép jelentősen meg fog változni.
A Quixel sokat kísérletezett azon, hogy a lehető legélethűbb módon jelenhessenek meg a fák, a fénytörés és az őket érő fizika nagyon szépen került lemodellezésre. Az Unreal Engine-en belül pedig lehetőségünk van állítani a rájuk ható szelet, a fényeket, az évszakokat és természetesen sok más olyan dolgot, ami színesebbe és érdekesebbé teszi a jelenetünket.
A csomag ingyenesen letölthető korai hozzáférés állapotban minden Unreal Engine-t használó projekthez.