Google reklámok kerülhetnek a játékokba is

Manapság már teljesen mindegy, hogy merre járunk a neten, szinte biztosan belebotlunk néhány Google AdSense hirdetésbe az egyes weboldalakon. A VentureBeat információi szerint a helyzet hamarosan változni fog, ugyanis a Google már egy ideje a videó játékokra egy ideje úgy tekint, mint lehetséges reklámfelületekre. A források alapján a Google már néhány hónapja teszteli az AdSense szolgáltatást játékokban is, így a vállalat viszonylag hamar indíthatja el az újfajta reklámokat, ha akarja. A Google új eljárása nem csak a PC-s játékokat, hanem a konzolos és a mobiltelefonos szoftvereket is meg fogja célozni.

Google reklámok kerülhetnek a játékokba is

Manapság már teljesen mindegy, hogy merre járunk a neten, szinte biztosan belebotlunk néhány Google AdSense hirdetésbe az egyes weboldalakon. A VentureBeat információi szerint a helyzet hamarosan változni fog, ugyanis a Google már egy ideje a videó játékokra úgy tekint, mint lehetséges reklámfelületekre. A források alapján a Google már néhány hónapja teszteli az AdSense szolgáltatást játékokban is, így a vállalat viszonylag hamar indíthatja el az újfajta reklámokat, ha akarja. A Google új eljárása nem csak a PC-s játékokat, hanem a konzolos és a mobiltelefonos szoftvereket is meg fogja célozni.

A VentureBeat szakemberei már látták, hogy a Google miként próbálja beleszőni a reklámot a játékba. A bemutató videón egy karakter beszédével indult az adott játék, majd amint a szöveg végére ért a figura, egy gyors átkötéssel "bekonferálta" a reklámot. A szöveg így hangzott: "És most néhány szó a szponzorunktól." Ez a megoldás egy kissé különbözik az eddig megszokottaktól illetve attól, amit a Microsoft csinál a játékokban. A Microsoft általában a játékban elhelyezett kivetítőket és táblákat használja reklámcélra, ami valamivel jobban beleillik a környezetbe.

Érdekes az az információ is, miszerint a nagyobb vállalatok rendkívül nagy hangsúlyt fektetnek a játékokban történő hirdetésre, ugyanis szerintük ez az egyetlen lehetőség, hogy elérjék a televíziózástól elfordult fiatal férfiakat, akik egyik fő célpontjai a tervezett reklámoknak. A Yankee Group elemzései szerint a játékokban elhelyezett hirdetések 2011-re már dollármilliárdos forgalmat képviselhetnek.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward