Google AdSense immáron játékokban is

A Google legfrissebb tervéről - amelynek értelmében ezentúl a játékokban is találkozhatunk majd különböző hirdetésekkel - már korábban beszámoltunk, ám most újabb részletek láttak napvilágot az új eljárással kapcsolatban. A történet gyakorlatilag 2007 márciusában indult, ekkor ugyanis a Google felvásárolta az Adscape Media-t, aki játékokban helyezett el különböző reklámokat. A Google új technológiája most útjára indult, a kezdeti időkben csak kisebb flash alapú játékokban lesz elérhető az újfajta reklámozás. Az Adsense for Games eleinte béta jelzéssel kerül bevezetésre.

Google AdSense immáron játékokban is

A Google legfrissebb tervéről - amelynek értelmében ezentúl a játékokban is találkozhatunk majd különböző hirdetésekkel - már korábban beszámoltunk, ám most újabb részletek láttak napvilágot az új eljárással kapcsolatban. A történet gyakorlatilag 2007 márciusában indult, ekkor ugyanis a Google felvásárolta az Adscape Media-t, aki játékokban helyezett el különböző reklámokat. A Google új technológiája most útjára indult, a kezdeti időkben csak kisebb flash alapú játékokban lesz elérhető az újfajta reklámozás. Az Adsense for Games eleinte béta jelzéssel kerül bevezetésre.

A Google egyik szakembere, Christian Ostlien elmondása szerint a béta fázisban az AdSense for Games néhány alkalmi flash játékban és pár darab nagyobb, több embert vonzó játékban lesz elérhető. A Google a siker érdekében együttműködik a PlayFish-sel, a Mochi Media-val, a Demand Media-val és a Konami-val, utóbbi vállalat legnépszerűbb arcade stílusú szoftverében, a Dance Dance Revolution-ben jelennek meg a Google hirdetései. Arról, hogy a Google AdSense for Games pontosan milyen formában kerül a különböző flash játékokba, a YouTube-on található demó videó ad némi képet.

A Google hirdetői között elsőként olyan nagy nevek lesznek jelen, mint az eSurance, a Sprint és a Sony Pictures Entertainment. Az AdSense for Games fejlődésével folyamatosan újabb hirdetőket és játékkészítő nagyvállalatokat céloz majd meg a Google. A növekedésben és a sikerben a vállalatnál jelenleg nagyon bíznak. Az egyik rivális, játékokban hirdető vállalat elnök-vezérigazgatója, Jonathan Epstein szerint a Google olyan piacokra nem fogja betenni a lábát, amelyekben nem lát dollármilliárdos bevételi lehetőségeket.

Az, hogy az új hirdetési módszer az egyes nagyobb, nem flash alapokon nyugvó játékok esetében mennyire lesz zavaró, hamarosan kiderül.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward