A Microsoft PC- és Xbox 360 játék stratégiája

A GamesIndustry.biz weboldalnak érdekes nyilatkozatot adott a Microsoft egyik illetékese azzal kapcsolatban, hogy miként viszonyul a vállalat a PC-s és az Xbox 360-as játékokhoz, illetve milyen stratégiát alkalmaznak majd az egyes verziók megjelenésekor. Peter Zettenberg, aki a Microsoft Game Studios Europe Business Developement részlegének vezetője, arról számolt be, hogy a Microsoft a jövőben elsőként Xbox 360-as konzolra fog kiadni játékokat, hogy így megvédjék az adott játék eladási mutatóit a PC-s verziótól, azaz megfelelő bevételekhez jussanak az Xbox 360-as szoftverek után.

A Microsoft PC- és Xbox 360 játék stratégiája

A GamesIndustry.biz weboldalnak érdekes nyilatkozatot adott a Microsoft egyik illetékese azzal kapcsolatban, hogy miként viszonyul a vállalat a PC-s és az Xbox 360-as játékokhoz, illetve milyen stratégiát alkalmaznak majd az egyes játékok megjelenésekor. Peter Zettenberg, aki a Microsoft Game Studios Europe Business Developement részlegének vezetője, arról számolt be, hogy a Microsoft a jövőben elsőként Xbox 360-as konzolra fog kiadni játékokat, hogy így megvédjék az adott játék eladási mutatóit a PC-s verziótól, azaz megfelelő bevételekhez jussanak az Xbox 360-as szoftverek után.

"Globálisan nézve a Windows Vista számunkra ugyanolyan fontossággal bír, mint az Xbox 360-as konzol. Például Németországban azt szeretnénk, ha az emberek több Xbox 360-as konzolt vásárolnának. Amennyiben egy adott játékot Xbox 360-as konzolra és PC-re egy időben adunk ki, akkor saját magunkat "lőjük lábon", ugyanis így lehetőséget adunk a német játékosoknak, hogy a PC-s verziót vásárolják meg, ugyanis inkább azt veszik meg, mint hogy plusz pénzt adjanak ki az Xbox 360-asra."

Annak ellenére, hogy Zetterberg elmondása szerint a Microsoft számára egyformán fontos a PC és az XBox 360-as konzol, néhol a fent említett módszerekhez nyúlhatnak majd, hogy így módosítsák, illetve javítsák az Xbox 360-as eladási mutatóit.

Az interjú vége felé Zetternerg elmondta, hogy egyformán illene támogatniuk a Gears of War stílusú nagy játékokat, és a kisebb játékokat, mint amilyen a World of Goo és a Crayon Physics.

"Nehéz a Microsoft Games Studios vezetése elé állni egy kisebb játékkal, és azt mondani, hogy igen, meg tudjuk csinálni. Ha azonban találunk egy megfelelő üzleti modellt, amely lehetővé teszi, hogy ezeket a különböző, egymástól független játékokat az MGS zászlója alatt forgalmazzuk, az bizony meglehetősen érdekes lenne számunkra." - tette hozzá Zetterberg.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward