A Microsoft a ruhaiparba is betör

A Microsoft a piac legkülönfélébb területein képviselteti magát: a cég szoftvereket, multimédia lejátszókat és konzolokat forgalmaz, ám most úgy tűnik, hogy újabb, a vállalattól meglehetősen távol álló szegmensbe teszi be a lábát. A Microsoft és a Common együttműködésének eredményeként egy új ruhamárka, pontosabban inkább kollekció jött létre, amely találóan a Softwear névre hallgat.

A Microsoft a ruhaiparba is betör

A Microsoft a piac legkülönfélébb területein képviselteti magát: a cég szoftvereket, multimédia lejátszókat és konzolokat forgalmaz, ám most úgy tűnik, hogy újabb, a vállalattól meglehetősen távol álló szegmensbe teszi be a lábát. A Microsoft és a Common együttműködésének eredményeként egy új ruhamárka, pontosabban inkább kollekció jött létre, amely találóan a Softwear névre hallgat.

Az együttműködésre magyarázatként azt adta a cég, hogy a Common a 80-as évek egyik meghatározó stílusirányzatában, a Hip-Hop-ban tevékenykedett, ez idő alatt a Microsoft a számítógépek piacán próbált sikereket elérni: a két vállalat a maga területén úttörő szerepet töltött be, így úgy döntöttek, hogy párhuzamot vonnak a két szegmens között és létrehozzák közös ruhasorozatukat. A 80-as évek óta megváltoztak a dolgok és a piac is, de a vállalatok úgy vélik, hogy éppen ezért megérdemli az a korszak, hogy megemlékezzenek róla, ennek kapcsán pedig létrejön egy új trend.

A Softwear kollekcióban különböző pólók lesznek jelen, amelyeket az Urban Outfitters üzleteiben lehet majd megvásárolni. A termékeket a speciális üzletek New York-ban, Washington D.C.-ben, Pittsburgh-ben és Atlantában kínálják majd a vásárlóknak. A kezdeményezés egyelőre úgy tűnik, hogy nem jön Európába, de siker esetén valószínűleg a retro kollekció terjeszkedése sem elképzelhetetlen. Az érdeklődők a hivatalos Softwear oldalon további információkat találnak a pólókkal és a kollekcióval kapcsolatban: http://www.microsoft.com/windows/softwearbymicrosoft/

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward