A Google a világ legerősebb márkaneve

Elgondolkodtató lehet, hogy a világ számos nagy márkaneve közül melyek azok, amelyek az első tízben benne vannak. A Millward Brown Optimer elkészített egy felmérést, amelynek keretein belül felmérték, hogy az egyes nagy márkanevek mögött mekkora érték áll, azaz mennyit ér egy-egy név. Az összesítésben szerepelnek olyan vállalatok is, amelyekről nem gondolnánk, hogy ennyire sokat érnek.

A Google a világ legerősebb márkaneve

Elgondolkodtató lehet, hogy a világ számos nagy márkaneve közül melyek azok, amelyek az első tízben benne vannak. A Millward Brown Optimer elkészített egy felmérést, amelynek keretein belül felmérték, hogy az egyes nagy márkanevek mögött mekkora érték áll, azaz mennyit ér egy-egy név. Az összesítésben szerepelnek olyan vállalatok is, amelyekről nem gondolnánk, hogy ennyire sokat érnek.

Az internetes keresőalkalmazásáról elhíresült Google vezeti a listát: a vállalaté a világ legértékesebb márkaneve, amely egészen pontosan 86,1 milliárd dollárt ér. Rögtön a második helyen található a GE (General Electric), amely közel 15 milliárddal ér kevesebbet, mint a világelső Google.

"A listán szereplő rendkívül erős márkanevek továbbra is jól szerepelnek, így egyre jobban kiszorítják a gyengébbeket a piacról, ezzel együtt egyre nagyobb piaci részesedésre tesznek szert." - mondta a Millward Brown Optimor vezérigazgatója, Joanna Sedon.

A világ második legerősebb márkaneve, azaz a GE 71,4 milliárd dolláros értékkel bír. A dobogó harmadik helyére a Microsoft futott be, amely 70,9 milliárd dolláros értékkel büszkélkedhet, a negyedik viszont a Coca-Cola, amelynek márkaneve 58,2 milliárd dollárt ér. A lista első öt helyezettje közé befért a Chine Mobile is, amely 57,2 milliárdos eredményével az ötödik helyen található. A lista további öt helyezettje sorrendben: IBM, Apple, McDonald's, Nokia és az utolsó helyen a Marlboro áll. Érdekesség, hogy az egyetlen európai márkanév a listán a  Nokia, míg az egyetlen keleti márkanév a China Mobile.

A Millward Brown Optimor felmérése szerint az első 100 legértékesebb márkanév listáján a technológiai szektor képviselői mondhatóak a legerősebbnek, ugyanis ezekből a vállalatokból összesen 28 darab található a top 100-as listán. 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward