Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Destiny: The Taken King - Egy éve is így kellett volna

  • Dátum | 2015.10.16 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Valószínűleg sosem tudjuk meg, milyen lett volna eredetileg a Destiny. Legalábbis a második rész megjelenéséig biztosan nem. De felmerül a kérdés: muszáj tudnunk? Mert bárminek is tervezték annak idején a játékot, a végül kiadott, a beszámolók szerint alaposan megnyirbált végeredmény egy új utat jelölt ki a Bungie számára az utóbbi egy évben. A stúdió pedig elindult ezen az úton és végigment rajta, hogy kihozza a játékból a legtöbbet. Ez a kezdetekkor talán azt jelentette, hogy sokaknak csalódniuk kell benne, mostanra azonban már a Bungie is megértette, hogyan lehet igazán élvezetessé tenni ezt a formulát. A Destiny továbbra sem MMO, egyszerűen csak egy nagyon jó kooperatív shooter az egyik oldalon, és egy kiváló kompetitív shooter a másik oldalon.

Így tehát a The Taken King kiegészítő is ennek az útnak egy újabb állomása, bár azt egyértelműen kijelenthetjük, hogy sokat változott a játék, ezen változások jelentős részét pedig mindenki megkapta a 2.0-ás patch behozatalával. De kezdjük az elején. Ki is az a Taken King, és mit akar tőlünk? Nos, ő annak a Crotának az apja, akit korábban eltettünk láb alól, és egész egyszerűen ki akar irtani mindenkit, akinek köze volt hozzá, meg azt is, aki csak úgy útban van. A neve Oryx, és egy megfelelően csúnya dög, rendkívüli hatalommal, valamint egy elpusztíthatatlannak tűnő csatahajóval, a Dreadnaughttal.


A Destiny egyik legtöbbet kritizált része a narratíva gyengesége és a sztori hiánya volt. Éppen ezért a Bungie az új kiegészítővel duplán ráállt erre a témára, és végre egy egészen korrekt kis történetet rakott össze. Ez egyébként egy fantasztikusan látványos bevezető videóval kezdődik, melyben végignézhetjük, ahogy Oryx és serege egy támadással lerendezi az Awoken Királynő teljes flottáját, és egy lyukat üt a Szaturnusz gyűrűjébe. A helyzet tehát nem éppen rózsás, már csak azért sem, mert Oryxnak megvan a képessége arra, hogy bármelyik ellenséges csoport képviselőjét átállítsa a saját oldalára - így jön létre a taken végtelennek tűnő serege.

A mi feladatunk az lesz, hogy valahogy elpusztítsuk a jó öreg Oryxet, de ehhez először is valahogy fel kell jutnunk a hajójára, ami előkészületeket igényel. Ha pedig fent vagyunk, végig kell lőnünk magunkat rajta, míg szembetaláljuk magunkat a nagyfőnökkel. Ahogy azt megszokhattuk, a Destiny főhőse néma, a történeten ezúttal Eris Morn és a Nathan Fillion által szinkronizált, rendkívül laza Cayde vezet végig minket. Ami azonnal feltűnik, hogy az írás minősége rengeteget javult, végre úgy érezhetjük, hogy a két karakter tényleg megéli a történetet, nem csak kommentálnak azzal kapcsolatban, hogy merre kéne mennünk. Harmadiknak pedig ott van a játékos karakterét képviselő Ghost, akinek ezúttal már szintén sikerült remek sorokat írni, és amikor ezeket az újonnan behozott Nolan North hangján kapjuk meg, akkor hamar kiderül, hogy tényleg egy minőségi előrelépésről van szó.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 10.
    2015. 10. 19. 11:53
    Vannak kivételek, 5 éven át lineage 2 őztem, 2 évet wow-oztam és 2 éve tolom a final fantasy 14 et, mellette diablo 3 ban 450 es paragron szinten vagyok, (diablo 2 és 1 is kimaxolva gyakorlatilag) , mindezek mellett 7 évet versenyszerűen cs-tem, szóval elhiheted van viszonyítási alapom
  • 9.
    2015. 10. 19. 11:02
    Megfigyelésem szerint a Destiny rajongói leginkább a hagyományos FPS-ek irányából érkeztek, a legtöbbjük sosem játszott MMORPG-vel vagy Diablo-szerű játékokkal. Nekik hatalmas élmény a lootolás, a raidek, stb. Aki a másik irányból közelít, annak elég nagy csalódás a lebutított rendszer.
  • 8.
    2015. 10. 19. 09:33
    310 es light lvl a hard raid előtt a max szint amit elérhet egy játékos, szóval 290 ligh lvl nél még a közelében sincs az ember annak hgoy már ne legyen mit csinálnia. Mi a hétvégén csináltuk meg végre a Raidet, elképesztőan nagy feelingje volt baromira élveztük, msot 306 os vagyok light lvl-be és lassan jön a hard raid, még mindig van 4 küldetéssorozatom amit nem fejeztem be mert nem volt rá elég időm eddig pedig napi 4-5 órát játszom vele. Néha unalmas? Igen. De melyik mmo nem az ha grindelésről van szó? Haverokkal játszva viszont mindíg vannak új dolgok és ez e lényeg nekem hogy van egy társaság akikkel eltölthetem az időmet egy fantasztikus játékban mert minden strike, pvp meccs, vagy csak patrol más más szituba kever amiken nagyon jókat lehet derűlni vagy bosszankodni. Össze kell m ég gyűjtenem a halott ghostokat is, fregmenteket, az külön élvezet mert olyan területeket fedezhetek fel amiket amúgy nem és olyan ügyesség kell 1-2 megszerzéséhez hogy az embert nagy sikerélmény tölti meg ha megkaparintja, azt vettem észre hogy sok ember azért fikázza mert fogalmuk nincs mennyi tartalomv an a game-ben, múltkor egyik emebr ócsárolta hogy mennyire szánalom hogy nincs semmi új quest a game-ben és hogy csak a mars kapott egy küldetésnyi kis aszteroidát. Kiderült hogy a sárc el sem ment addig hogy a Drednaught-on mászkálhasson, de levonta a következtetést hogy nincs benne tartalom. Szóval sok embernek fogalma nincs miket lehet csinálni a játékba de mégis kiakadnak hogy nincs mit csinálni(ez általában az angol tudás hiánya és a lustaság jele, képtelenek utánanézni, rákeresni, megkérdezni, ha valmi nem világos akkor már inkább close application és megy a forumra hogy szar) 11k volt a Taken King, ezért már most kaptam több mint 1 hónapnyi játékidőt, nekeme z megéri, lehet én vagyok az egyetlen de nekem ez megér ennyi pénzt.(ha veszek egy single gamet az se olcsóbb és azt kijátszom 2 nap alatt)
  • 7.
    2015. 10. 19. 08:24
    Hát hogy a sok negatív mellett valami pozitiv is legyen szerintem annyira nem volt rosz. A Destiny miatt vettem anno életem első konzolját, és tanultam meg kontrollerrel inrányítani FPSt. Nem bántam meg, bár eleinte nagy csalódás volt, mert a sztorit szépszabdalták hogy DLC--ként adogassák el igy az alapjáték sztorija értelmetlen. Ami viszont tetszett hogy visszatérős játék. Én toltam olyan 2-3 hónapot aztán hagytam, mert egyszerűen nem volt benne content. A Taken King adott ehhez még pár óra játékot, meg kb 1 hónapnyi gőzt amivel elvoltam, de már igy 290 light on annyira nem tudok mit csinálni szólóban a PVP meg nem érdekel szóvam ennyi volt.. 2-3 hónap és jön a köv. kiag akkor megint lesz benne pár hét és igy fog ez menni egy jódarabig.. Engem egyátalán nem zavar az sem hogy nem jött PC-re, sőt örülök is, mert a mostani gépem nem vinné úgy ahogy a PS, és mind a mai napig rácsodálkozok hog milyen jó grafikája is van..
  • 6.
    2015. 10. 18. 13:51
    Egész egyszerűen nem értem, hogyan lehet ezzel a szarkupaccal huzamosabb ideig játszani. Vannak streamerek akik 0-24 ezt tolják. Vicc.
  • 5.
    2015. 10. 16. 20:31
    A játék még így is 70% tiszta, élvezhetetlen, repetitív grind és harc a véletlen szám generátorral. Persze az összes MMO az. Ennyi pénzből legalább egy normális történetre futhatott volna a kezdetekről.
  • 4.
    2015. 10. 16. 11:20
    Ha kijön PC-re én is biztos hogy játszottam volna vele. Anno a kiadása előtt, mikor még nem volt kőbe vésve hogy csak konzolra jön, sokan reménykedtünk benne, hogy hátha előbb-utóbb bejelentik a pc-s megjelenést is. Aztán nyilvánvalóvá vált, hogy amíg konzolon pénzt tudnak csinálni belőle, addig tuti nem fognak a pc-s porttal foglalkozni, lehet utána sem. Néha egy-egy ilyen cikket elolvasok róla de kb. azóta nem nagyon érdekel komolyabban. Egy játékért meg nem vesz az ember konzolt ha nincs. Sebaj, majd a Vermintide-dal jól megvigasztalom magam.
  • 3.
    2015. 10. 16. 10:45
    ez egy borzalmasat repetitív unalmas játék. bármit is csinálnak
  • 2.
    2015. 10. 16. 10:32
    Bungie nem a PC-s igények kielégítéséről híres A Marathon is Mac-es volt, a Halo-k ugye Boxra készültek (a PC verziók nem a Bungie munkái), szóval a Destiny is valahol várható volt, hogy konzol exkluzív lesz. Lényegében egyedül az ONI és a Myth széria készült a Bungie által PC-re, ami nem sok
  • 1.
    2015. 10. 16. 09:01
    Szerintem a legnagyobb butaság egyetlen egy dolog volt. Platformok ,hogy PC-t kihagyták. Pedig Sokan csak ezért nem játszottuk és MMO bázis azért elég szép számban létezik PC szektor játékosai között.