Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Destiny: House of Wolves - Farkasbőrbe bújt kiegészítő

  • Dátum | 2015.05.27 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Tulajdonképpen az a helyzet a Destinyvel kapcsolatban, hogy senki nem tudta, pontosan mire számítson. A Bungie rajongói valószínűleg arra gondoltak, hogy egy újgenerációs Halo-játékot kapnak, más köntösbe bújtatva, elszakadva Master Chief hagyatékától. Akik azonban leginkább az előzetesekből és a fejlesztők által csepegtetett információkból építkeztek, azok joggal számíthattak egy komolyabb MMO-ra, ahol a közösségi interakciók, a történet és a lootolás legalább olyan fontos, mint maga a lövöldözés. A végleges Destiny ugyan nem sikerült túl rosszul, mégis mindenki pórul járt vele igazából.

A harc hasonlóan zseniális volt, mint a Halo-sorozatban, és a lootolási rendszer (bármennyire irritáló is tud lenni) képes volt hónapokra ott tartani a játékosokat. Az MMO-s elemek azonban elmaradtak, a történetnek semmi értelme nem volt, és a közösségi interakciókat sem tudták jól megvalósítani. Úgy tűnt, mintha a világ egyik legnagyobb költségvetésű játéka félkészen jelent volna meg. És valószínűleg így is történt: a fejlesztés közepén olyan fontos munkatársak távoztak a Bungie-tól, mint a Halo narratívájáért felelős alapító, Joe Staten, és számos belsős információ utal arra, hogy a játékot menet közben újrakezdték, és rengeteg lehetőséget kukáztak belőle, hogy tudják tartani a már egyébként is elcsúsztatott megjelenési dátumot.


Ezt követően mindenki arra számított, hogy az első bejelentett kiegészítő, a The Dark Below majd úgy-ahogy rendbe rakja a játékot, és orvosolja a felhasználói panaszok jelentős részét. Ez persze nem következett be, de be kell látnunk, hogy irreális elvárás is volt ez, hiszen vélhetően a DLC (legalábbis a java) már korábban készen volt, valószínűleg eleve az alapjátékból vágták ki, túl sok módosítást tehát abban a pár hónapban már nem lehetett elvégezni. Szóval ezek után mit várhatunk a House of Wolves néven most megjelent új kiegészítőtől? Nos, a tesztelésnek szkeptikusan álltam neki, a Bungie ugyanis már félhivatalosan többször is utalt arra, hogy a következő DLC-ig sokat kell majd várnunk, és amikor annak megjelenésével a Destiny átlép a "második szezonba", akkor kaphatunk majd igazán nagy újdonságokat és változtatásokat.

Ezzel együtt a House of Wolves megjelenésére már volt ideje a Bungie-nak figyelembe venni a játékosok elvárásait, kéréseit, és a fejlesztők meg tudtak valósítani számos olyan dolgot, amik hiánya sokak szemét szúrta korábban. Így tehát azt már most elmondhatom, hogy a House of Wolves ugyan egyáltalán nem jelent forradalmat a Destiny életében, sőt, számos újdonsága olyan alapvető dolog, ami egy mai FPS-ben tulajdonképpen mindenkitől elvárható lenne, ám mégis egy élvezetes, jól sikerült tartalmi csomagot kaptunk.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 5.
    2015. 05. 28. 15:30
    a raid a legnagyobb mellelovese az egesz jateknak, kicsit nezzuk mar meg hogy a nemi multtel rendelkezo tenyleg MMO-k, azok hogyan is visznyultak a raidekhez es miert ...

    en ugyan nem lattam statisztikat, de meglepodnek a ha jatek teljes jatekosbazisanak tobb mint 5-6%-a lett volna raidben egyaltalan, nem az hogy visszajar es farmolja heti egyszer - ees meglepo modon pont ezert csinalta pl a WoW is amit csinalt, es jutott el a teljesen rugalmatlan, kezelhetetlen es osszeegyeztethetelen 40 fos raidektol, a felxibilis raidekig, 3 tierben.

    ugyhogy remelem hogy megjott az eszuk es az amugyis rettentoen sovany uj contentekben egyaltalan nem, vagy elenyeszo mertekben lesz raid, egesz egyszeruen mert nekik sem eri meg es jatekosok nagy reszenek sem.
  • 4.
    2015. 05. 27. 21:22
    Ez a játék minden akart lenni egyszerre aztán semmi sem lett belőle. KB mint az Evolve: DLC centrikus. Witcher 3-ban több olyan content van ami simán elmenne egy MMO raid-nek, mint ebben.
  • 3.
    2015. 05. 27. 17:01
    Ghost edition-hoz járt a lemezes alapjáték es a SP kódként?
  • 2.
    2015. 05. 27. 11:44
    Annyira sok újdonság azért nincs benne-.-, az első kieget 6 óra alatt kivittük(bosst kivéve) ebbe eddig olyan 8 órát toltam bele és mindent láttam ami újdonság volt, már csak a szint miatt nem tudom teljesen kimaxolni a kieget mert a legutolsó börtönblokk nehéz ahoz grindelni kell de lényegében újat nem nyújt csak nehezebb mint az előtte lévő. Szóval a 2 kieg adott olyan 15 óra tartalmat kb és árban elég húzósak voltak(nekem ghost edition van szal alapból járt a 2 kieg) ettől azért többet várna az ember
  • 1.
    2015. 05. 27. 10:41
    "A House of Wolves mindenkinek tud nyújtani valamit, éppen ezért mondhatjuk, hogy megéri az árát."

    Ennyi pénzért már 'játékot' is lehet venni ...