Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Battlefield: Hardline - Drágán add a DLC-d!

  • Dátum | 2015.04.02 08:01
  • Szerző | rootshaper
  • Csoport | JÁTÉK

Elevenen él még bennem a kép, mikor a Battlefield 4 megjelenésétől megrészegülve belevetettem magam a tankok, helikopterek, páncélozott csapatszállítók és a gyalogság véget nem érő küzdelmébe, majd pár óra játék után konstatáltam, hogy akkor is jobban jártam volna, ha kosárfonó tanfolyamra költöm a pénzemet helyette. Nos, ez az érzés mostanáig nem tűnt el, hatalmas csorbát szenvedett a Battlefield név a negyedik rész kezdeti minősége miatt, így akarva akaratlanul is nehezemre esett, hogy ne keserű szájízzel ugorjak a Hardline-nak, amolyan „na, kápráztassatok el” hozzáállással. Aztán eltelt öt óra és azon kaptam magam, hogy már meg is előztem a Battlefield 4-es karakterem fejlettségi szintjét, és még mindig nem futottam bele vérlázító és idegesítő bugokba, se csatlakozási problémákba vagy optimalizációs hiányosságokba.


Sokat számít az is, hogy a rabló-pandúr újragondolást nem a DICE csapatának, hanem a Visceralnak köszönhetjük, akik a fantasztikus Dead Space sorozatot is elhozták nekünk. Ám hogy büszkék lehetnek-e rá az amúgy ijesztgetésben nagyon profi fejlesztők, grafikusok és dizájnerek, az mindjárt kiderül!

A Battlelog elindítása után rádöbbenhetünk, hogy lesz mivel eltölteni az időnket, ha a többjátékos módot választjuk, ahogy azt egy vérbeli Battlefield-rajongó tenné. A sokféle játékmód mellett ott figyel a számos fegyver és az azokhoz tartozó felszerelés, amiket három lépcsőben lehet magunkévá tenni. Az első a tapasztalati pont, amit itt dollárokban kapunk meg. Ebből vehetünk magunknak új fegyvereket, majd itt jön képbe a második lépcső, a megölt ellenségek száma, ami elsőre kicsit kiábrándító. Hiába költünk el ugyanis egy kisebb vagyont egy új stukkerre, az csak egy kiherélt változat lesz, és csak megfelelő mennyiségű kill után toldhatjuk meg például egy rendes irányzékkal... Végül pedig ott vannak az assignmentek, ahogy az előző részben is, ezekért pedig aztán tényleg vért kell izzadni és a jutalom nem is olyan csábító, hogy ez ösztönzően hasson a játékosra.


A legfőbb játékmódok a menü elrendezése szerint a Heist és a Hotwire, majd ezt követi a Blood Money, valamint a két 5 az 5 ellen mód is, a Crosshair és a Rescue. Mindegyik módban könnyen kiismeri magát az ember, hiszen nem sokat változtattak az alapokon, ennek ellenére viszont néhány üde színfoltot is sikerült kipasszírozniuk magukból a fejlesztőknek. Heist módban a két egymással szembenálló csapatnak hasonló lesz a feladata, mint egy Battlefieldes Rush meccsen: a támadó csapat először robbant, majd ezt követően nem egy következő állomásra haladnak tovább, hanem a robbantás által szabaddá vált értékeket kell kijuttatniuk egy biztonságos helyre. A védők feladata természetesen ennek a megakadályozása. Ha egy csomaggal rohanó támadó halálozik el, a csomag a porba hullik. Innentől kezdve vagy a támadók viszik tovább azt, vagy a védők juttatják vissza a kiindulási helyre. Ez a játékmód szórakoztató tud lenni, ám néha elég kaotikussá válik, ez pedig a kisméretű térképeknek köszönhető leginkább.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 29.
    2015. 04. 07. 14:48
    játszottál már BF4-el? Mert ezt nem írnád, ha játszanál vele rendszeresen.
    Nem csak kavicsban meg küszöbben lehet elakadni, hanem dinamikus tárgyakban is (pl. papírdoboz), eszméletlenül rosszul van megcsinálva a talaj/tereptárgyak és a karaktermodell érintkezése.
    Sőt manapság, hogy több TDM-et játszom, látszik a zártabb terekben, ahol közelebb vannak egymáshoz a karakterek, ordít, hogy a collision egy rakat fos: ha belefutsz (szó szerint) egy másik játékosba, akkor nem tudod eltalálni, mert a fegyvert áttolja a karaktermodellen... őrjítő tud lenni!
    Végtelenül lusta programozás eredménye a FB3 motor. Az meg, hogy sokféle vason elfut... ez valahol egyrészt alap is kéne, hogy legyen, másrészt az Unreal Engine ennél ezerszer jobb a skálázásban.
    Igazából semmi olyan nincs, amiben a FB3 igazán jobb lenne, mint bármelyik modern engine. Egyetlen talán a rombolás lenne, de az sem "igazi", mivel előre programozott dolgok lőhetők csak szét és azok is előre leprogramozott "darabokra" esnek szét, egyáltalán nem dinamikus a rombolhatóság, parasztvakítás az egész.
  • 28.
    2015. 04. 07. 10:04
    ilyen egyébként nincs, hogy elakadsz a kavicsban meg a küszöbben. olyan néha van, hogy nem működik teljesen smooth modon a tereptargyak atugrasa, de mutass olyan jatekot, ahol ez teljesen hibatlanul megy. a frostbite motor egy rendkivul impozans, jol optimalizalt dolog, hiszen eleg szeles spektrumu vasakon is vidaman elfut, nembeszelve a konzolokrol... az mar mas kerdes, hogy a Visceral nem tudta annyira kiaknazni, mint az azt fejleszto DiCE teszi.
  • 27.
    2015. 04. 03. 21:54
    Hát legyen. De én akkor is inkább a CoDddal hasonlítanám össze a CS-t.
    A BF-et meg ... mit tom én mondjuk az ArmA-val, habááár az meg asszem nyílt világú.

    Bár mondjuk sztem foltozgathatják itt, de Frostbite ugyan olyan kókány marad. És ha netcodejától el is tekintünk, attól még megmaradnak az ennél szerintem sokkal idegesítőbb bugok, hogy elakadsz a 3 centis kavicsban/ 1 centis küszöbben, meg megy csomó minden még sorolhatnánk
  • 26.
    2015. 04. 03. 18:05
    azért hozzátenném, hogy ne vonjatok le messzemenő következtetéseket állóképekből soha, a grafika tekintetében, mert az egész játékmenet pörgőssége miatt a kisebb-nagyobb butításokból keveset érzékel az ember menet közben. az már sokkal inkább furcsa, hogy ennek ellenére rosszabbul fut azonos hardveren, mint a BF4, részben ezért a kevesebb pont a látványra.
  • 25.
    2015. 04. 03. 13:40
    Jó cím
  • 24.
    2015. 04. 03. 10:54
    BF sorozat a 3.résznél véget ért...
  • 23.
    2015. 04. 03. 10:43
    Na ne trollkodjál itten kéremszépen ejnye no!
  • 22.
    2015. 04. 03. 10:42
    Van értelme összehasonlítani, mert vannak CS:GO szerű játékmódok BF4-ben is. Pusztán érdekesség, hogy a játék komplexitása ellenére a BF4 netkódjának minősége lassan beéri a CS:GO-t, erről szól az egész videó. Szerintem érdekes dolog, hogy melyik jobb és miben.
  • 21.
    2015. 04. 03. 08:48
    Nem érti, ezekhez meg túl fiatal.
  • 20.
    2015. 04. 03. 01:12
    Akkor most mondom egyszerűbben. Annyi értelme van össze hasonlítani a két játékot, mint a Commandost egy Red Alert-el. Így már érted?
    Teljesen lényegtelen melyik a jobb, és miben.
  • 19.
    2015. 04. 03. 00:34
    Ahhoz képest már majdnem beérte a CS:GO-t a BF4 CTE...
    Netcode Delay: Battlefield vs CS:GO 6:41
  • 18.
    2015. 04. 02. 23:39
    Az mondjuk igaz, hogy a történetírókat, nem a sarki kocsmából kéne össze kaparniuk , mert ilyen téren tényleg szegényebbek mint régen

    nemethpeter: Nah jó, azért a kettőt ne hasonlítsuk már össze
    a Cs az 8 négyzetméteren játszódik 8 kis gyalogos emberrel, míg a Battlefield 64 ember, gyalogság, tankok, légierő, a vízen is folyik a harc, és még külön platformról lehetnek commanderek is, ráadásul azért a pálya rombolható a méretéről meg ne is beszéljük.

    Nem akarom védeni a BF-et de azért technológiailag ég és föld a 2 játék
  • 17.
    2015. 04. 02. 22:22
    Mármint a Battlefield Hardline lett lebutítva a BF4-hez képest, nem?
  • 16.
    2015. 04. 02. 21:09
    A BF4 netcode fejlesztés jelenleg így áll:

    New netcode/hitregistration

    Comparison to CS:GO
  • 15.
    2015. 04. 02. 20:36
    Totális csőd ez a játék részemről - nem több...
  • 14.
    2015. 04. 02. 20:18
    A nyúlfarknyi, hanyagolt egyjátékos móddal a többjátékos módot kéne demózniuk és ingyen adni. Bár tudom, hogy az ilyen fogyasztóbarát megoldások helyett a hype train a bevett módszer a rekordeladásokhoz.
  • 13.
    2015. 04. 02. 20:08
    Nem baj, ha nem forradalmi minden egyes játék, nem kell annak lennie. A hőskor már elmúlt, már tényleg komoly kreativitás kell, nem is ahhoz, hogy újradefiniálj egy műfajt, hanem hogy egyáltalán mutass valamit, amit semmi az elmúlt másfél évtizedben.

    Vagyis bőven jó lenne, ha egy jó történettel jól kombinálják a bejáratott játékelemeket és tartalmas játékokat adnának ki. Illetve ne fosnák évről évre a tök egyforma folytatásokat. És látszólag már ez is nehezen megy és/vagy nem hajlandók rá a kiadók.

    Rengeteg játék jön ki évről évre, ami nem váltja meg a világot, de remek szórakozás velük játszani. Vagyis épp az a tulajdonságuk jó, amit egy játéktól elvárnánk.

    CoD és AC évente jön, BF ~1,5-2 évente, NFS ~1-1,5 évente és nem tudnak annyit hozzátenni, ami ne férne bele egy-egy méretesebb DLC-be vagy patch-be. Tulajdonképpen nem is nagyon próbálkoznak. De hát van rá igény, mert minden rész milliós eladásokat produkál, ha meg megbicsaklik, változtatnak egy nagyobbat, ami a játék lényegét még mindig nem érinti, de az egyszeri fogyasztót épp eléggé megvezeti. A CS-t nem sorolom ide, mert az nem az évenkénti új részekkel és DLC áradattal tartja fenn magát és ezekhez az 50-60€-s vackokhoz képest ingyen van.

    Mellettük a tényleg értékes és tartalmas játékok töredék eladásokat mutatnak. Ami egyrészt szomorú, mert sokkal inkább megérdemelnék a figyelmet és a pénzt, másrészt szerencsés, mert egy komoly anyagi sikerre abból is sorozatban jönnének a folytatások, míg teljesen ki nem nyírják.
  • 12.
    2015. 04. 02. 19:44
    szerintem ez egy tré játék lett. én a battlefield hármat vettem meg annó, még most is van, hogy neki ülök egy-egy metro 64 conquest-et lenyomni, vagy rush-t.
    egyébként kicsit off, de tudnátok tippet adni, milyen jó fps játékok vannak? (cs:go nem érdekel)
  • 11.
    2015. 04. 02. 17:42
    CoD, meg need for speed... azért most gondolkodjunk, hogy reformálnál meg egy FPS vagy autós műfajt?
    Szerintem ezekből a műfajokból amit lehet már kihoztak az elmúlt 20 évben.
  • 10.
    FaL
    2015. 04. 02. 16:06
    Nem tudom mennyit játszottál vele kedves cikkíró, de Hotwire-el tuti nem, mert rögtön észrevetted volna, hogy az egekbe magasztalt óriási újítású játékmód onnantól válik teljesen értelmetlenné, hogy valaki unlockolja a breaching charge-ot. Amint ez megvan szépen beguggol egy sarokba az út mentén és az összes arra járó ellen autót legyen az zászlós vagy sima robbantja fel a francba. Két-három ilyen halál után SENKI nem ül járgányokba és az egész játékmód lényege veszik el vele. Bétában én is ezt csináltam és egy este alatt toltam 10 szintet magamon, semmi ellenszere nincs (illetve ha tiltják az explot a szerveren ami meg megállíthattlanná teszi a kocsikat)

    Ez a játék szuper lenne, ha nem BF lenne, hanem CoD/CS/akármi, de egy igazi BF veterán ezt meglátva sírva fakad. És a €120 a játékért+premium meg ismét csak vérlázító egy reskin-ért. Sebaj, legalább megmarad a pénz a SW:BF-ra.
    A 77% nem tudom, hogy jött ki, de mindegy.
  • 9.
    2015. 04. 02. 15:03
    Igaz amíg van rá igény minek törjék magukat a fejlesztők.
    A GTA az leglaább részről részre jobb ez igaz.Teknikailag mindig fejlődik,tartalommal bővül.Egyedüli gyengéje a 4.rész volt de az is megállta a helyét.
    De ez a Hardline ez nevetséges.Ugyan csak videókat láttma róla és az alapján nem lehet eldönteni ,hogy jó e vagy se de ez esetben kivételt képez.
    Egy olyan játék amit érdemes lenne kipróbálni de pénzt nem ér.Szóval nem nagyveszteség a kihagyása.
  • 8.
    2015. 04. 02. 14:29
    ez a játék ingyen sem kéne, kb 10 perc elég volt belőle alfában meg bétában
  • 7.
    2015. 04. 02. 12:51
    predike07

    Szerintem itt nem a címekkel van a gond vagy azzal, hogy hányadik rész.
    Lehetnének ezek jó játékok is, de amíg a tömeg a szemetet is megveszi, addig mi értelme a drága és költséges fejlesztéseknek.

    Az új BF is mi? A BF 3 megint kapott pár új mapot meg új skineket+dobtak hozzá pár új árnyék effektet és kész is az új játék. A sok állat meg tolong a boltok előtt, hogy megvegye újabb 15000 ft.-ért.

    Régen megvettem a játékokat, később már letöltöttem és csak akkor vettem meg, ha tetszett. Ma már le sem töltöm, mert úgy is törlés lesz belőle.

    Annyi jó játék van, amit lehetne frissíteni/fejleszteni pl. Street Legal Racing.

    A NSF Undergrond 2 is mennyire jó volt, most meg kidobnak ilyen most wanted nevű hulladékokat.

    A GTA 5-re előrendeltem, mert ott még talán történtek olyan változások, amikre érdemes pénzt és időt pazarolni.

  • 6.
    2015. 04. 02. 11:43
    Nem tudom ti miként vagytok vele,de én nem venném zokon ha ezek az ezredik részt megélt játékok eltünnének.Cod,BF,NeedforSpeed,AC milliomodik része ezek mind csak pénzlehuzások.
    Szerintem megérdemelnék a játékosok,hogy valami újat kapjanak.
    Lenne rá igény.
    ha meglátok egy cikket az AC vagy COD ról már csak mosolygok és megyek is tovább.

  • 5.
    2015. 04. 02. 11:19
    Nekem is jobban tetszettek a régi bf játékok... mennyit játszottam a vietnammal... Egy WWII-es BF nyílt világgal, ez az amire én vevő lennék.
  • 4.
    2015. 04. 02. 10:40
    ennyi egyet értek. És nem is beszélve arról hogy semmi BF érzés nincs a játékban. Ami nekem hiányzik egy mai grafikával és tudással ellátott WWII es Battlefield. Ezek a modern Exo baromságok (COD:AW) annyira szánalmasak
  • 3.
    2015. 04. 02. 09:33
    Azért a BF4-et réges rég kipofozták, szóval ne ahhoz hasonlítsd a HL-t amit a kezdeti időkben tapasztaltál.
    Persze ettől még a frostbite 3 egy technikai hulladék marad bármely játék alatt
  • 2.
    2015. 04. 02. 08:58
    SP része tényleg beszarós gagyi lett, elég megemlítenem, hogy a legelején a nigger "csomagküldő" milyen gyorsasággal ugrik ki az emeleti ablakból és száll be az 50 m-re található sportautójába. Aki játszott vele, tuti nem felejti el.
  • 1.
    2015. 04. 02. 08:13
    A BF4-nek most írták újra a netkódját, és a BF4 netkódot fogják alkalmazni a Battlefront 3-nál is. Piszok stabil lett. Szóval ezek után a BF4 multi jobb mint a HL.
    A HL-nál már ott kezdődnek a bajok, hogy kiherélt DLC érzetem van, amikor egy egész játékról lenne szó.