Vajon honnan igazolt vezető írót a Vampire: Bloodlines 2? Igen, a Mass Effect: Andromedától

Nem sokkal azután, hogy az eredeti írót, aki a sorozat veteránja, kirúgták.

Vajon honnan igazolt vezető írót a Vampire: Bloodlines 2? Igen, a Mass Effect: Andromedától

Samantha Wallschlaeger maga jelentette be, hogy mostantól a Hardsuit Labs narratíváért felelős vezető dizájnereként, vagyis végső soron ő lesz a felelős a stúdió játékainak történeteiért. Ezzel átveszi a Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 veterán írójának, a korábban kirúgott Brian Mitsodának a pozícióját.

A hölgy múltjáról alapvetően két dolgot kell tudni: korábban a Mass Effect: Andromedán dolgozott, aminek az egyik leggyengébb pontja (a sok közül) éppen a történet volt, és hogy többek között ő a felelős azért, hogy a legendás dizájner / író Chris Avellone már nem dolgozik olyan projekteken, mint a Bloodlines 2, vagy a Dying Light 2, ugyanis korábban szexuális zaklatással vádolta a férfit.

Ezzel sajnos úgy látszik, hogy további sötét fellegek gyülekeznek a Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 fölött, ami kifejezetten rossz hír lehet a rajongóknak.

Ahogy arról korábban beszámoltunk, néhány hónappal ezelőtt távozott a játék vezető írója Brian Mitsoda, és és Ka'ai Cluney kreatív igazgató is. Mindez teljes meglepetésként ért minden érintettet, ugyanis azt mondták, hogy sem a Hardsuit Labs stúdió, sem pedig a kiadó Paradox Interactive nem jelezte soha, hogy elégedetlenek lennének a munkájukkal.

Brian Mitsoda távozása különösen azért lehet fájdalmas, mert ő dizájnerként és íróként is dolgozott az első Vampire: The Masquerade - Bloodlines-játékon, így a rajongók számára ő jelentette a biztosítékot, hogy a folytatás hű marad az elődjéhez. A vezető író pozíciót egyébként már júliusban megszüntette a Hardsuit, de Mitsoda továbbra is a projekten maradt, így tehát korábban úgy tűnt, hogy csak adminisztratív jellegű változásról van szó.

"A sokkoló kifejezés nem is igazán írja le azt, amit jelenleg érzek. Közel öt éven keresztül dolgoztam a Bloodlines 2-n, a történetet és a főszereplőket eredetileg még a nappalimban találtuk ki páran. Én alakítottam ki a projekt alapjait, amivel megkerestük a Hardsuitot és a Paradoxot még Las Vegasban, és a kezdetektől fogva én feleltem a narratíváért, hosszú napokat és gyakran hétvégéket dolgozva, hogy egy igazi folytatást kaphasson a Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Soha nem volt jele annak, hogy ne lettem volna sikeres a pozíciómban" - nyilatkozta akkor Mitsoda.

Tudomása szerint a narratíva fejlesztése közben semmi olyan nem történt, ami a játék halasztását eredményezte volna, és nagyon büszke az ő és csapata munkájára. Azt viszont nem tudja, hogy ebből a munkából mennyi marad meg, és azt mikor láthatják majd a játékosok.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap