Unreal Engine 4-re váltott a Kingdom Hearts 3

Nomura mester nem árulta el miért váltották le a Square Enix saját fejlesztésű motorját az Unreal Engine-re.

Unreal Engine 4-re váltott a Kingdom Hearts 3

Szegény Square Enixnél továbbra is teljes a káosz. Hogyha még emlékeztek, a kiadó a 2012-es E3-on mutatta be a kifejezetten next-gen konzolokhoz készülő, könnyű fejlesztést lehetővé tevő motorját, a Luminous Engine-t. Később aztán megtudtuk, hogy a Final Fantasy XV már ezzel készül, még később pedig azt, hogy a játék csak Xbox One-ra és PS4-re jelenik meg annak ellenére, hogy PS3-ra jelentették be.

Azt is megtudtuk, hogy az ezzel párhuzamosan készülő Kingdom Hearts 3 is ezt a motort használta, legalábbis egészen az elmúlt hónapokig. Most azonban Tetsuya Nomura, aki a Final Fantasy XV-ről teljesen visszaállt a KH3 fejlesztésére elmondta, hogy váltottak Unreal Engine 4-re. Pontos indokot nem nevezett meg, csak annyit, hogy több okuk is volt a váltásra.

Maga a váltás viszonylag könnyen ment Nomura szerint, bár még mindig akad problémájuk a renderelés frontján. Az Epic Games azonban folyamatos és aktív segítséget nyújt a Square Enixnek, így Nomura szerint hamarosan minden akadály elhárul, ráadásul ettől függetlenül maga a fejlesztés remek tempóban halad.

Az okokkal kapcsolatban így csak tippelni tudunk, de valószínűsíthető, hogy egész egyszerűen az Unreal Engine 4-nek jobbak a fejlesztőeszközei. Mivel azonban a Final Fantasy nem váltott, így valószínűleg a saját motorjukat is fejlesztgetik.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward