TGA: Kooperatív akció a Bloodborne-ban

Különösen látványosnak és szórakoztatónak tűnik a Bloodborne többedmagunkkal.

TGA: Kooperatív akció a Bloodborne-ban

Nem találok rá szavakat, mennyire jónak tűnik a Bloodborne! Nem csak egyedül, de kooperatívban is. Ott már teljesen leraktam az állam, amikor valamiféle lángszóróval gyújtja fel az ellenfeleket. Szomorú, hogy a játék megjelenését elcsúsztatták márciusra.

Két dolgot azért érdemes megjegyezni. Egyrészt furcsa, hogy látszólag nem sérül a karakter az eséstől, de az ilyen előzeteseket általában "god mode"-ban veszik fel, hogy ne haljanak meg a karakterek. A másik érdekes dolog, hogy láthatóan némileg visszafejlődött a Bloodborne grafikája: a főhőstől érkező fényforrások nem vetnek már dinamikus árnyékokat, illetve általánosan is jóval kevesebb az árnyék, mint a korábbi videókban. Ezzel együtt a framerate továbbra sem tűnik teljesen stabilnak, de persze az optimalizációra még van négy hónapja a FROM Software-nek.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward