Outlast – túlélő horror a Red Barrelstől

Az Outlast egy újonnan alakult, ám tapasztalt tagokból álló csapat első játéka lesz, és érdekesnek ígérkezik.

Outlast – túlélő horror a Red Barrelstől

A frissen alakult, mindössze nyolc főt számláló montreali stúdió, a Red Barrels még nem készített és nem adott ki játékot ez alatt a név alatt, de a csapat tagjai egyáltalán nem számítanak kezdőnek az iparban, korábban olyan címeken dolgoztak, mint a Prince of Persia: Sands of Time, Assassins Creed, Uncharted és a Splinter Cell: Conviction.

A Red Barrels első munkája, melyet most jelentettek be egy túlélő horror lesz Outlast címmel és jövő nyáron fog megjelenni PC-re. A történet a coloradói hegyekben, egy elhagyatott, ám kutatási célokra felújított elmegyógyintézetben játszódik, ahol minden a feje tetejére állt és elszabadult a pokol. Főhősünk egy Miles Upshur nevű független újságíró, aki egy belső forrásból érkező tippet  követve jut el erre a barátágosnak éppen nem nevezhető helyszínre, ahol elmosódnak a határvonalak tudomány és vallás, természet és valami kimondhatatlan között.

"Eddig rengeteg nagyszerű játék készült, amelyben rémisztő szörnyek szerepelnek, melyek agyat esznek. Azt szeretnénk, ha az Outlast azért lenne félelmetes, mert a játékos tudja, hogy az ellenfeleknek, akikkel szembe kell néznie még megvan ez a szerve" – mondta a Red Barrels egyik alapítója, Philippe Morin.

"Csapatunknak nagy tapasztalata van a nagy sikerjátékok készítésében" – tette hozzá David Chateauneuf, aki szintén alapító tag. "Már alig várjuk, hogy kiderüljön, milyen ijesztgetős játékot tudunk mi magunk készíteni."

 

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward