Furcsa volt, hogy míg az eredeti Hitman alapból DirectX 12-támogatással jelent meg, addig ez a folytatásból kimaradt. Végül az IO Interactive márciusban tette be az új grafikus API-t a játékba, ami ugyan jó teljesítményt nyújtott az erősebb gépeken, csak éppen mindenki azt várta volna, hogy a gyengébb gépeken segítsen.
A készítők most közölték, hogy a belsős tesztjeik is ezt támasztják alá: míg a DirectX 12 jelentős, akár 45%-os javulást hozott egy hatmagos processzorral és Radeon Fury X-szel szerelt masinán, addig a gyengébb gépeken rosszabbul teljesített, mint a DirectX 11.
Az IO Interactive elmondta, hogy a DirectX 12 implementálása jelentős többlet munkát jelent, és elismerik, hogy jelenleg az ő megoldásuk még nem tökéletes. Azonban folyamatosan dolgoznak rajta, és megígérik, hogy hamarosan már a gyengépp gépeken is jobban megy majd az új API.
Addig is azonban azt javasolják, hogy a gyengébb gépek tulajdonosai maradjanak a DirectX 11-nél.