Ha van valami Japánban ami nagyon népszerű, az a Vtuber kultúra. Ha van valami Japánban, ami egyáltalán nem népszerű, az az Xbox. Mi történik, ha ezt a két dolgot megkeverjük és feltöltjük YouTube-ra? Vtuberes Xbox Game Pass reklám.
A Microsofttól nem idegen, hogy sztárokkal népszerűsítse az amúgy tényleg jó ár/érték aránnyal rendelkező Game Pass szolgáltatást, ám Keleten konkrét háborút kell vívnia azért, hogy egyáltalán az emberek fülébe eljusson az Xbox márka. Saját tapasztalat, még a fiataloknak sincs fogalma ugyanis róla, hogy mi az.
Néhány Vtuberek hatalmas eléréssel rendelkező influenszer, így nem véletlen, hogy sok ügynökség keresi meg őket a termékeik bemutatására. Az ilyen jellegű kooperációkra a Microsoftnak szüksége is van, hiszen tavaly például már kevesebb, mint heti 50 Xbox One konzolt adtak el arrafelé, a Series gépekből pedig alig pár tízezer darabot.