Shop menü

ILYEN PC KELL A SKULL AND BONES FUTTATÁSÁHOZ

A Ubisoft részletezett néhány extra lehetőséget is.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Ilyen PC kell a Skull and Bones futtatásához

Szinte hihetetlennek hangzik, de sok és várakozás és (állítólag) néhány reboot után, idén november 8-án végre tényleg megjelenik a Skull and Bones. A Ubisoft most részletezte is, hogy milyen számítógépre lesz szükségünk a játék futtatásához, ezen felül pedig megosztott érdekességeket a szerverekkel és egyéb lehetőségekkel kapcsolatban is.

De először is, nézzük a gépigényt:

Low (1080p, 30 fps)

  • CPU – Intel Core i7-4790, AMD Ryzen 5 1600
  • GPU – Nvidia GeForce GTX 1060 (6GB), AMD Radeon RX 570 (4GB)
  • RAM – 8GB kétcsatornás üzemmódban
  • Tárhely – 65GB SSD
  • OS: Windows 10

High (1080p, 60 fps)

  • CPU – Intel Core i7-8700K, AMD Ryzen 5 3600
  • GPU – Nvidia GeForce GTX 2070 (8GB), AMD Radeon RX 5700 XT (8GB)
  • RAM – 16GB kétcsatornás üzemmódban
  • Tárhely – 65GB SSD
  • OS: Windows 10/11

High (1440p, 60 fps)

  • CPU – Intel Core i7-9700K, AMD Ryzen 5 5600 X
  • GPU – Nvidia GeForce RTX 3070 (8GB), AMD Radeon RX 6800 (16GB)
  • RAM – 16GB kétcsatornás üzemmódban
  • Tárhely – 65GB SSD
  • OS: Windows 10/11

Ultra (4K, 60 fps)

  • CPU – Intel Core i5-11600K, AMD Ryzen 5 5600 X
  • GPU – Nvidia GeForce RTX 3080 (10GB), AMD Radeon RX 6800 XT (16GB)
  • RAM – 16GB kétcsatornás üzemmódban
  • Tárhely – 65GB SSD
  • OS: Windows 10/11

A PC-vel kapcsolatban mindenképp érdekesség, hogy már a minimális konfigurációhoz is SSD-t javasol a Ubisoft. Ettől függetlenül úgy látszik, hogy odafigyelnek erre a verzióra, mert lehetőség lesz kiiktatni a framerate limitet, lesz beépített HDR és SDR képkalibráció, támogatják a DLSS-t és az FSR-t, a több monitort és a szélesvásznú monitorokat, kerülü a játékba beépített benchmark, és bekapcsolható lesz a sugárkövetéses globális bevilágítás.

A Ubisoft fontosnak tartotta közölni, hogy a játék az online jellege miatt alapvetően dedikált szervereken fut majd, moduláris redundanciával, de ha nagy lenne ezeken a terhelés, akkor a felhőből dinamikusan tudnak majd több szerveres kiegészítést kérni, hogy ne alakuljanak ki várakozási idők például a belépésnél.A Ubisoft minden régióra, így Európára is ígér dedikált szervereket.

Ami a csalás megelőzését illeti, erre két rendszert is használnak. A BattleEye valós időben figyeli a játékot, és azonnal, már az első vétségnél kitiltja az adott játékost, ha csalást érzékel. A VMProtect segítségével pedig többféle technológiát vetnek be (például virtualizációt), ami megnehezíti a játék hackelését és feltörését.

A Ubisoft hangsúlyozza, hogy a Skull and Bones ugyan játszható egyedül is, de a legjobb, ha találunk magunk mellé két társat. Ezek lehetnek a barátaink, ismerőseink, de a játékban lesz beépített matchmaking rendszer, ami igyekszik velünk egy szinten lévő társakat találni, és beállíthatunk PvE és PvP preferenciákat is. A toxikus felhasználókat lehetőség lesz jelenteni és blokkolni.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére