Shop menü

ÍGY FUT A HITMAN 3 RAY TRACING MELLETT

Török Roland
Török Roland
Így fut a Hitman 3 Ray Tracing mellett

Ahogy korábban beszámoltunk róla, a Hitman 3 RTX és DLSS frissítést kapott az Nvidia GeForce 512.95 driver frissítésében. A frissítés azt jelenti, hogy az RTX-nek hála a fényeffektek sokat javulnak, míg a DLSS-sel a teljesítmény növelhető jelentősen. 

A Digital Foundry ezt a játékot is szemügyre vette és összehasonlítást készített a Hitman 3 „RTX ON/OFF” változatáról, ebből viszont hamar leszűrhetjük, hogy nagyon jó a frissítés, tényleg jól néz ki tőle a játék, csak nincs nagyon számítógép, ami kezelni tudná. 

A játékban két RTX opció jelenik meg a játékosoknak. Az egyik, amivel a Ray Tracing tükröződéseket lehet bekapcsolni, a másikkal pedig a napsugarak RTX tükröződését. Ezen kívül rejtve, megjelenik egy „Reflection Quality” menü, amiben viszont már valamennyire állítható az effekt minősége. Ez az érték minél feljebb van, annál finomabb lesz az egész RTX nyújtotta látványvilág. 

A Ray Tracing Shadow néha elég furcsán viselkedik, a minősége nem következetes, nagyobb távolságokban az eredeti árnyékok jobb minőséget nyújtanak, mint az optimalizáció miatt recés RT-s árnyék. 

A videóban jól látható, hogy a számítógép mennyire megküzd 1440p-től kezdve bármelyik RTX 30-as felállással. Természetesen lehet olyan konfigurációt összerakni, amivel már megérheti alacsonyabb FPS szám mellett így játszani, de ehhez minimum egy 3080-as kártyára van szükség, még DLSS mellett is.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére