Electronic Arts: „Már nem működik a hagyományos játékkiadás.”

Az Anthem-tapasztalatok elgondolkodtatták a céget.

Electronic Arts: „Már nem működik a hagyományos játékkiadás.”

Az Electronic Arts a 2019-es üzleti időszak negyedik negyedéves eredményeiről tartott beszámolóján ismerte el, hogy az Anthem, melyet az egyik legnagyobb címnek vártak idén, nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Ennek ellenére továbbra is támogatják mind a játékot, mind a BioWare-t, ugyanakkor a tapasztalatok rádöbbentették őket arra, hogy másképp kell kezelniük a nagy live-service projekteket, mint eddig.

Andrew Wilson vezérigazgató szerint nemcsak a cég, de az egész iparág komoly kihívásokkal küszködik. Ha eredetileg 40-80 órás, offline BioWare-játékból 40-80 órás offline, plusz 100, 200, 300 órányi online szórakozást nyújtó, több millió játékost felvonultató termék lesz, az hatással van a fejlesztésre és a minőségellenőrzési folyamatokra is.

Vizsgálják azt is, hogyan mutassák be az új játékokat a potenciális vásárlóközönségnek, nem feledkezve meg az elvárások kezeléséről sem. Wilson kiemelte, hogy Ázsiában a nagy online címek több közösségi teszten mennek át, és soft launch-ot is használnak, mielőtt megjelenne az éles verzió, ami lehetővé teszi, hogy kiderüljön, hogyan működnek terhelés alatt.

Galéria megnyitása

Nyugaton a kiadók a megszokott utat követik: cseppenként adagolják az információkat, hogy felturbózzák a játékosok érdeklődését, aztán kiadják az adott alkotást. A játékok azonban egyre nagyobbá válnak, és a régi rendszer már nem működik olyan jól, mint korábban. Az EA ezért nemcsak a fejlesztés és tesztelés folyamatát, de az indulásokat is átalakítja.

Ebbe beleértendő több dolog, például a soft launch lehetőségének kipróbálása, a játékosokkal való kommunikáció módosítása, a marketingrészleg átterelése a prezentációs „üzemmódból” a párbeszédes „üzemmódba”.

Wilson hisz abban, hogy az új megközelítés segít majd a megjelenések zökkenőmentesebbé tételében, és abban, hogy a játékosok pontosan tudják, mivel, illetve hogyan fognak játszani az első napon és később is. Reményei szerint az EA vezető szerepet tölthet be az iparági szereplők, fejlesztők és kiadók módszereinek megváltoztatásában.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward