Diablo III: a legújabb előzetes, és részletek a Blizzconról

Az új előzetes, és a végső, és azelőtti simítások a Diablo III-on

Diablo III: a legújabb előzetes, és részletek a Blizzconról

Nézzük meg a legújabb Diablo III előzetest, amely a túlzásba vitt tanulás veszélyeire figyelmeztet. Az új szaftos kis videóban Leah, Deckard Cain unokahúga épp a nagybácsi rejtélyes feljegyzéseit próbálja megfejteni, amikor sötét látomása támad, melyben Azmodan, a Bűn Ura, meglepő szájszerkezete ellenére ékesszólóan megmondja neki a frankót a közeledő pokoli világvégével kapcsolatban. A lány ettől olyan idegállapotba kerül, amelyben a vizsgára készülő diákok magukra ismerhetnek.

A Diablo III BlizzConos paneljében rengeteg részlet kiderült a játékról, nézzük, mik is ezek!

Acsik: a szokásos módon pl. egy-egy boss megöléséért kaphatjuk őket. Külön acsik járnak, ha mindezt gatya nélkül egy szál fogpiszkálóval a kezünkben tesszük. Hosszú távú feladatok teljesítéséért is járnak összefoglaló jellegű acsik. Eredményeinket kitűzhetjük zászlónkra, amely egy idő után ezektől egyre dögösebbé válik majd: koponyák! lábszárcsontok! szalagok! (ok, a szalag talán nem hangzik annyira dögösnek).

Crafting: a tárgyak készítésével nem kell fáradnunk, saját emberünk (Artisan) lehet erre a feladatra, aki némi puhítás után csatlakozik hozzánk. Háromféle Artisanunk lehet. A Mystic a Diablo II rendszeréhez hasonlóan Enchantmentek segítségével javíthatja tárgyaink statisztikáit. A Jewler feladata szintén tárgyaink statjainak javítása,  foglalatok és a beléjük helyezhető drágakövek segítségével. A Blacksmith felszerelést kovácsol nekünk, és akár legendary cuccokat is tud majd készíteni.

PvP: újdonságként elhangzott, hogy az Arénában team death match típusú pontozás lesz (az a csapat nyer, amelyiknek a legtöbb killje van). Változás, hogy 3-3 elleni csaták helyett 4-4 elleniek lesznek, illetve hogy az összecsapások között nem cserélhetjük le skilljeinket (a stratégiai gondolkodásra serkentés érdekében).

AH: az aukciós ház segítségével mindent megvásárolhatunk, mi szem-szájnak ingere. Karakterek eladására induláskor még nem lesz lehetőség, de később valószínűleg ez is bekerül a játékba. A vágyott cucc megtalálását a részletes keresés segíti. Az aukciós ház bevezetéséhez kapcsolódó nagy újdonság az, hogy a tárgyak szétszedhetőek és átalakíthatóak lesznek, ez állítólag jót tesz majd a gazdaságnak.

Végső simítások a játékon

A szörnyeknél problémát okozott, hogy a caster típusú játékosok könnyen kikerülték a rövid hatótávolságú, területre ható varázslataikat. Ezen a Mortar előtagú szörnyek bevezetésével segítettek, akik olyan tűzlabdákat dobálnak, amely kifejezetten a castereket veszélyezteti.

A passzív skillek kisebb változtatásokon estek át. Az egymást jól kiegészítő skilleken is változtattak, de csak annyira, hogy azok ne határolják be túl drasztikusan a működőképes kombinációk számát (ha egy-egy skill párosítás túl erős, mindenki preferálni fogja, és más buildek esetleg használhatatlanná válnak miatta).

Kasztok finomhangolása

Minden kaszt kap valami jót, és sok skill újabb (szebb, jobb, nagyobb) vizuális effektet. Nézzük a részleteket.

[bold]Barbarian

[/bold]A kevesebb Fury-t generáló képességeket felturbózták, és javítottak a kaszt túlélőképességén is.

Wizard

Nagy változás, hogy a spellek a fegyver dps-éből kapják sebzésüket, és a casting time a fegyver sebességén alapul.

[bold]Witch Doctor

[/bold]A mana a játék elején szinte ki sem fogy, ám később döntenünk kell, hogy támadó erőnk, vagy védelmünk egy részét áldozzuk be azért, hogy ezt fenntarthassuk.

Monk

A mantrák az első castoláskor 3 mp-ig dupla buffot adnak. A kombó skillek is kisebb változtatásokon esnek át.

[bold]Demon Hunter

[/bold]Korábban már szóba került, hogy a Hatred rendszer teljesen megváltozik. A bétában folyton kifogyunk belőle, annak ellenére, hogy folyamatosan regenerálódott, ezen javítandó lesznek olyan skillek, amelyek Hatredet generálnak, és olyanok, melyekre elhasználhatjuk a Hatredet. Ellenfeleinket is jobban tudjuk majd lassítani.

Nehézségi szintek

A béta nagyon könnyűnek tűnhetett a komolyabb játékosok szemében. A Blizzard a kezdeti könnyebbséggel a casual játékosoknak kedvezett, de az ígéretek szerint a későbbi szintek bőven fognak kihívásokkal szolgálni a hardcore játékosok számára is.

Követők

Ezek, a csak single player módban elérhető segítők csak normál fokozaton voltak igazán használhatóak. Továbbra is csak szóló módban jönnek nekünk segíteni, de ezután nehezebb fokozatokon is hasznukat vehetjük majd.

[bold]Skillek cseréje

[/bold]A fejlesztők szeretnének véget vetni csata közbeni állandó csereberének. Egyelőre még tesztelik, hogy ez az opció csak a városban legyen-e elérhető, vagy csak szimplán harcon kívül.

Egyvalamit nem árultak még el a játékról a BlizzConon: hogy mikor jön már végre.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward