Bloodborne - új generáció, régi nehézség

Új konzolgeneráció, új kihívások a From Software előtt. A Dark Souls öröksége azért megmarad - a Bloodborne nehéz lesz, de sikerélményt ad.

Bloodborne - új generáció, régi nehézség

A mai From Software egészen más, mint a From Software pár évvel ezelőttről. A Demon's Souls váratlan sikere, majd a két remekül teljesítő Dark Souls-epizód után a stúdió felkapottabb lett, egyszerre a hardcore játékosok kedvencévé vált. Mindez persze azzal is jár, hogy most már a stúdión belül több csapat dolgozik egyszerre több projekten, és amíg az egyik brigád a Dark Souls 2-t készítette, Hidetaka Miyazaki mester és emberei már javában dolgoztak a PS4-exkluzív Bloodborne-on.

Mennyire változott meg a stúdió az évek alatt? "Nehéz megmondani. A Bloodborne egy jóval nagyobb projekt, mint amiket korábban csináltunk, de sok régi szokásunk és elvünk megmaradt a fejlesztéssel kapcsolatban. Ezek nem tudatos dolgok a legtöbb esetben, hanem olyanok, amik természetesen jönnek, de persze vannak olyanok is, amiken direkt változtatunk" - mondta Miyazaki.

Elmondása szerint nem kell lemásolniuk a Dark Souls-t ahhoz, hogy a Bloodborne sikeres legyen, viszont mindenképp meg kell lennie annak a "különleges valaminek", ami a Souls-játékokat egyedivé tette. "De meg tudjuk határozni, mit is jelent a különleges? Szerintem nehéz lenne rámutatni. Én úgy gondolom, hogy az egész csapatnak kell különlegesnek lennie, hogy a végeredmény is az legyen."

Akárhogy is, a From Software továbbra is azt tartja szem előtt, hogy igazi játékosoknak készítsen valamit, akik számára a játékmenet az első, és keresik a kihívást. Miyazaki egyértelművé tette, hogy a nehézség például nem fog visszább esni: "Olyan játékot próbálunk letenni az asztalra, ami egyszerre nyújt kihívást, majd azok leküzdése után az elégedettség érzését, a siker érzését. Eddig is ezt csináltuk, és ez nem fog megváltozni".

Miyazaki szerint egyébként jó kombináció, hogy egy teljesen új hardverhez teljesen új játékot is készítenek, ugyanakkor azt ő is látja, hogy ez nagyon sok komplikációval jár, és egyre nehezebben tudnak előrébb jutni, ahogy halad a játék fejlesztése. Akárhogy is, a Bloodborne-t jövő év tavaszára szeretnék kiadni, kizárólag PS4-re jelenik meg, és 1080p-ben fut majd 30fps-sel.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward