Bloodborne - szélesebb réteghez szól, mint a Souls széria

A játék a Souls játékok rajongótáborára épít, de nem akarja elriasztani az újoncokat sem a nehézségével, ezért nem büntet annyira.

Bloodborne - szélesebb réteghez szól, mint a Souls széria

Mint kiderült, a From Software szélesebb közönséget céloz meg a Bloodborne-nal, mint az eddigi Souls játékokkal, de vigyáznak arra is, hogy azokat a Souls kedvelőket se érje csalódás, akik szeretik, ha játékuk kihívásokat állít eléjük.

Masaaki Yamagiwa producer a Gamescomon elmondta, hogy nem akarják elárulni régi rajongóikat, mivel ők fontos szerepet töltenek be a játék "nagyköveteiként." Viszont szeretnék, ha több ember lenne részese az élménynek, és a producer szerint az új online koncepció alkalmas lesz arra, hogy a közönség szélesebb rétegeinek figyelmét is felkeltse.

A Bloodborne fejlesztői a Demon's Souls és a Dark Souls csapatának tagjai közül kerültek ki, amik legendásan nehezek. Yamigawa elmondta, hogy a Bloodborne már nem lesz olyan brutális. A korábbi játékokban sokszor meghaltunk, és nem kis kitartásra volt szükség a részünkről. Az új esetében azonban a csapat egyik fő célja az volt, hogy ne a játékos megbüntetésére koncentráljanak. Olyan játékot akarnak letenni az asztalra, amit szeretnek a játékosok.

A producer felhívta rá a figyelmet, hogy azok, akik a Gamescomon kipróbálják a darabot, lehet, hogy túl könnyűnek fogják találni. Ez azért van, mert a demó nehézségi szintjét direkt levették, tehát a forgalomba kerülő végső verzió már jóval nehezebb lesz.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward