A svájci óra szerint lejáróban a válság ideje

A svájci óra szerint lejáróban a válság ideje

Az első félévben 29 százalékkal, 299 millió svájci frankra esett vissza a Swatch nettó profitja, az elemzések azonban mindössze 259 milliós nyereséget valószínűsítettek - jelentette a vállalat. A üzemi nyereség 42 százalékkal, 345 millió frankra csökkent, a kereskedelmi árrés 21-ről 14,7 százalékra mérséklődött. A világ legnagyobb óragyártójának forgalma a válság hatására 17 százalékkal gyengült idén, a második negyedévben azonban az órák piacán is fellendülő vásárlási kedv mutatkozott, olyannyira, hogy a vállalat adatai szerint csaknem a tavalyi színvonalat produkálták. A svájci óriás a jövőt illetően is optimista, s az év hátralévő részében is növekvő megrendelésekkel számol, egyes jóslatok szerint év végére akár a 2008-as eredményét is felülmúlhatja. A bejelentésre a vállalat papírjai mintegy 10 százalékot erősödtek. A cég értékesítésének egyharmadát az Omega márka teszi ki, ez volt a 2008-as pekingi olimpiai játékok egyik fő támogatója s hivatalos időmérője is. Ezt követi a sorban - bevétel alapján - a Swatch, a Tissot, a Longines és a Rado.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward