Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

The Crew bétateszt - Nyolc mérföld

  • Dátum | 2014.07.28 07:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Amikor elkezdődött az “új generáció”, sokan csalódottságukat fejezték ki. Az új konzolokra készült játékok persze szebbek voltak, mint az előző generációs társaik, de a játékmenetben vagy a körítésben semmi “új generációs” újdonságot nem láttunk. Jött egy Ryse, jött egy Killzone, de nem igazán látszott, hogy a grafikát nem prioritásként kezelő játékosoknak mivel is ad majd többet az új generáció, mint az előző. Most már azonban tudom, miről fog szólni a következő pár év: hatalmas, szabadon felfedezhető világokról, melyeket megosztottan kezel a játék a különböző felhasználók között, és ahol az egyjátékos és többjátékos tartalom észrevétlenül fűződik egymásba. Ez az új trend. Érdekes módon a héten két ilyen játék bétatesztjének is örülhettünk: az egyik a Destiny, a másik pedig jelen cikkünk alanya, a The Crew.

Attól, hogy autós cucc, és attól, hogy MMO, a The Crew rendelkezik valamiféle történettel, bár érződik, hogy ez nem dobhatott sokat a latba az Ivory Tower stúdiónál. Detroitban kezdünk, központi karakterünk Dayton (magyar hangja Troy Baker) akkora gengszter, hogy már nem is foglalkozik azzal, hogy gengszternek nézzen ki, helyette inkább egy Gordon Freeman-hasonmás. Emberünket bemártják, méghozzá saját testvére meggyilkolásával. Hidegre kerül, ám hamarosan - mekkora fordulat - kiengedik, némi munkáért cserébe. Be kell épülnie az 5-10 néven futó, egész országot behálózó csempészbandába és megtalálnia testvére gyilkosait, közben pedig lehetőleg mindenkit az FBI kezére játszania. Nos, igen, nem egy Oscar-gyanús dolog, de legalább ad valami Halálos iramban-szerű körítést az autókázásnak, és persze ennek segítségével a készítők végig is vezethetnek minket az alapokon, kiváltva ezzel a tutorialt.


Mert tanulni lesz mit, az biztos. Ahogy az Assassin’s Creed, a Watch Dogs és a Far Cry, úgy a The Crew is a Ubisoft jól bejáratott és folyamatosan újrahasznosított open-world formulájára épül. Az Assassin’s Creednél például nem ritka dolog, hogy még 10 óra játék után is új dolgokat próbál nekünk tanítani a játék. Jelen alanyunk esetében nem ennyire vészes a helyzet, de azért sok információt kell majd befogadnunk egyszerre. Szóval, kezdjük az elején. A The Crew világa hatalmas. A készítők azt ígérték, hogy bejárhatjuk az egész Egyesült Államokat, és tulajdonképpen nem hazudtak. Persze ne arra tessék gondolni, hogy ha el akarunk jutni Detroitból St. Louisba, akkor 7 és fél órát kell majd vezetnünk az autópályán. A játék világa inkább egyfajta válogatás az ország legjobb részeiből.

A városok nem teljes méretűek, de visszaadják azt a hangulatot, stílust amit elvárunk tőlük, tehát egyfajta kivonatként reprezentálják az eredeti települést. Hasonló a helyzet a városokat összekötő utakkal is. Szó sincs arról, hogy végtelenített autóutakon kellene közlekednünk, ehelyett a The Crew inkább zanzásítva elénk rak olyan szakaszokat, melyekkel valószínűleg találkozhatnánk a valóságban is az adott útvonalon. Így egy kis autópályát, egy kis vidéki autókázást, egy kis szerpentint... Ez pedig azt jelenti, hogy bárhova is megyünk, változatos és érdekes helyszínekkel és utakkal találkozunk, amiken mindig élvezetes autózni. Menet közben pedig megcsodálhatjuk a napszakok és az időjárás változását, aminek köszönhetően a hangulat rendkívül megkapó. A világ tehát telitalálat, és egyértelműen a legnagyobb, töltések nélküli állandó világ, amit autós játékban valaha láthattunk.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 18.
    2014. 08. 28. 21:49
  • 17.
    2014. 07. 30. 11:56
    Azért még inkább árkád a játék, de "hardcore" módban egész kellemes az irányítás, nincs az autónak kényszeredett egyensúlya, szlalommal, durva kanyarvétellel el lehet dobni, a Hátsó kerekes Mustang kis sebességnél rendesen tolja a hátát nagy gáznál, ha nem egyenesen áll, tehát egész élvezetes.
  • 16.
    2014. 07. 30. 11:56
    Azért még inkább árkád a játék, de "hardcore" módban egész kellemes az irányítás, nincs az autónak kényszeredett egyensúlya, szlalommal, durva kanyarvétellel el lehet dobni, a Hátsó kerekes Mustang kis sebességnél rendesen tolja a hátát nagy gáznál, ha nem egyenesen áll, tehát egész élvezetes.

    Mellesleg én az NFS, Burnout helyett inkább a TDU-hoz tudnám hasonlítani, kissé felpörgetve, egy Fast & Furious stílusú sztorival.
  • 15.
    2014. 07. 29. 01:38
    A burnouttól égnek áll a hajam. Inkább ne hasonlítsátok egy zs kategóriás játékhoz, ha annyira nem szar... Remélem nem az újabb NFS-ek alapjaira épül az irányítás, az már túl árkád (gagyi) ha minden kanyart driftelve kell bevenni, meg bármilyen magasságból leugrathatsz...
  • 14.
    2014. 07. 28. 21:14
    Nekem Burnout helyett folyton az NFS ugrott be. Még a szebbik korszakból. A tuning, a kezdeti autóválasztás, az átvezetők, az utcai versenyek sorra hozzák a Most Wanted hangulatát. ( Vagy csak én vagyok így vele? )
    A nyird ki dolog is Undercoveres, legalább is mivel én főleg NFS-ekkel játszottam ez ugrik be Burnout helyett. És hát a rendőrök, miegymás... Szóval ja, szerintem valami ilyesminek kellene lennie az NFS-nek. De majd 2015-ben meglátjuk.... remélem látnak a játékban konkurenciát és előrukkolnak ők is valami jóval most már.
    Szóval igen, nálam nagyon sokszor érezteti a 2005-ös NFS hangulatot, már csak ezért is nagyon nagyon várom... ja és a grafikával nem tudom miért jönnek többen is, nem először olvasom. Néztem a bétáról sok gameplay-t YT-n ( ami ront is a minőségen ), de nem vettem észre semmi negatívat... persze ha akarok szőrszálat hasogatni találnék dolgokat, de az én elvárásaimnak megfelel. Főleg az átvezetők nagyon jól néznek ki. Mármint a rendereltek. Na mindegy, várjuk!
  • 13.
    2014. 07. 28. 18:19
    Rég várom én is, bétát nem kell még leírni, mint minden mmonál itt is a tartalom a lényeg. Szerintem lesz benne bőven eventek stb.
  • 12.
    2014. 07. 28. 17:11
    KisDre

    Nekem is ugyanez jutott eszembe. Kedvenc NFS-em, ezt is be kell majd szereznem, tudtam, hogy nem csalódom majd.
  • 11.
    2014. 07. 28. 16:52
    Ellehetett vele lenni, de semmi különös. 6/10.
  • 10.
    2014. 07. 28. 16:43
    The Crew egyértelműen az árkád vonalon mozog, valahol a Need for Speed és a Burnout között.

    Egy NFS és The Grid között-t szívesebben olvastam volna. De a leírtak alapján egyébként jónak ígérkezik. Ide vele!

    Kicsit mintha NFS: The Run lenne MMO-ba, persze szkriptek nélkül.
  • 9.
    2014. 07. 28. 15:34
    Valami olyasmi akart lenni, csak utána megváltoztattam Gordonra, és valószínűleg a kettő között egy közepes sztrókot kaphattam. Thx, fixed :]]
  • 8.
    2014. 07. 28. 15:27
    "egy Gordon Freeman-hasonmás, hajjal"

    Akkor csak simán egy Gordon Freeman hasonmás, neki ugyanis van haja. Talán Walter White akart lenni?
  • 7.
    2014. 07. 28. 13:30
    " ahol az egyjátékos és többjátékos tartalom észrevétlenül fűződik egymásba"

    Na ez az amit nem csipázok az egészben.Azért remélem lesz benne offline mód is.
  • 6.
    2014. 07. 28. 11:50
    Egy ismert fórumon valaki azt írta, hogy 4850el is ment neki low/med grafon. Szóval elvileg a gépigény nem olyan vészes. Egéybként nagyon elragadó a játék pár órát bírtam tesztelni tuti vétel!
  • 5.
    2014. 07. 28. 11:41
    Na, most, hogy jót hallok Tőletek is a játékról, akkor már jöhet a biztos előrendelés.
  • 4.
    2014. 07. 28. 10:54
    Oké hogy még béta, de szerintem nagyon ronda a játék. 2014-ben azért többet várnék.
  • 3.
    2014. 07. 28. 10:48
    Vannak a szabad közlekedésnek csodái. Többek között a különböző elrejtett roncs autók összegyűjthető darabjai, amikkel elérhetővé válik az adott autó. Én a béta alatt egy HotRoad autó két elemét találtam meg a 20-ból
  • 2.
    2014. 07. 28. 07:50
    Próbálom számolgatni a méretet a TDU-val szemben, és saccra kb Oahu szigeténél KB 4-6x nagyobb. Anno nagyon elvoltam azzal a területtel, remélem itt sem lesz okom unatkozni a látnivalókon.
  • 1.
    2014. 07. 28. 07:37
    Nekem a gps megvalósítása kiverte a biztit. Ez a kék gumiszalag a levegőben ..... Borzalmas. A terület nagysága meg hááááát. Még hogy bejárhatjuk közép Amerikát. Jó nagy kamu. A valódi terület kb 10%-át ha lemodellezték. Tudom hogy ez is hatalmas terület (hányszorosa a TDU-nak ??), de azért ne mondjanak már ilyet, amikor a fele sem igaz. Autóból meg ha jól láttam a honlapon van kb 25 ?? Nem kevés ez egy kicsit a TDU után ???