Shop menü

TAROL A RAY-BAN META SZEMÜVEG – EURÓPÁBAN IS VISZIK, MINT A CUKROT

A Meta és a Ray-Ban márka közös terméke egészen megdöbbentő sikernek örvend, annyira felkapták, hogy sok hivatalos kereskedés legnépszerűbb modellje lett.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Tarol a Ray-Ban Meta szemüveg – Európában is viszik, mint a cukrot

Tíz évvel ezelőtt a Google okosszemüvegjeitől mindenki tartott a beépített kamera miatt. A terméket végül a cég kivezette a fogyasztói piacról, csak kutatási célokra kezdte alkalmazni kórházakban, ipari körülmények között. Ma azonban már a jelek szerint nem sok embert izgat ugyanaz a probléma, mert a Meta napszemüvege akkora bombasiker, hogy ahol bevezetik, sokszor sorban állnak érte a vásárlók.

A Metával szövetkező EssilorLuxottica nagyot kockáztatott, mikor a Ray-Ban nevet adta a Meta okosszemüveges terveihez, és majdnem kudarcot vallott a történet, de Mark Zuckerberg és a Meta kitartó munkája végül bejött. A 2021-ben bemutatott Ray-Ban Stories elér nagy kudarc lett, és akkor úgy tűnt, hogy ez is csak egy lesz a Meta sikertelen hardveres próbálkozásai közül – melyek listája igen hosszú mostanra. De a második generációs eszközt, a Ray-Ban Metát felkapta a közönség, és a népszerűsége több mint egy évvel a bejelentését követően még mindig növekedik.

Galéria megnyitása

A szóban forgó termék már elérhető nemzetközi szinten, de még mindig nem beszélhetünk arról, hogy az összes jelentősebb piacon ott lenne. Folyamatosan egyre több országban kerül a boltokba a Ray-Ban Meta. Magyarországon sem lehet még hivatalosan megvásárolni az eszközt, de ahol bevezetésre kerül, ott garantáltan azonnal az egyik legkeresettebb kiegészítő lesz.

Ahol elérhető a különlegesség Európában, ott a hivatalos Ray-Ban kereskedések 60 százalékában a Meta okosszemüvege a legnagyobb eladási számot produkáló termék.

A nagy siker hírét most nem is a Meta osztotta meg, hanem az EssilorLuxottica pénzügyi igazgatója, Stefano Grassi mondta el a vállalat aktuális pénzügyi beszámolója során. A vállalat a márkás napszemüvegek piacán domináns szerepet tölt be, megannyi divatmárka tartozik az égisze alá, és a sportolók által közkedvelt Oakley is az EssilorLuxottica tulajdonát képezi a Ray-Ban mellett.

Galéria megnyitása

„Ray-Ban Meta, nos, örülünk a látott teljesítményének. Úgy értem, ez egy igazi sikertörténet, amit látunk.” – jelentette ki Stefano Grassi. „Nemcsak az Egyesült Államokban népszerű, ahol ezt mindenki láthatja, hanem Európában is sikeres. Csak hogy érzékeltessem, az európai Ray-Ban üzletek több mint felében a Ray-Ban Meta a legkelendőbb termék. Ez tehát valami rendkívül örömteli dolog.”

Már hónapok óta örömmel hangsúlyozza a Meta is, hogy mennyire jól fogy a Ray-Ban Meta okosszemüveg. Azt is láthattuk, hogy az EssilorLuxotticával sikerült biztosítani az együttműködési szerződéseket több mint 10 éves távlatban, ami mindkét fél részéről óriási elköteleződést jelent. A Meta azon is folyamatosan dolgozik, hogy a meglévő hardverből minél többet hozzon ki, néhány havonta új funkciók érkeznek a meglévő Ray-Ban Meta szemüvegekre.

Galéria megnyitása

A Meta már azt is megtette, hogy teljesen különálló részlegbe szervezte át a viselhető eszközök fejlesztését a Reality Labs égisze alatt. Most tényleg mindent belead a vállalat abba, hogy a sikert hosszabb távon is biztosítsa. Idén biztosan nem jön új szemüveg, de jövőre valószínűleg már egy újabb generációváltásra is sor kerülhet. A szakértők szerint a következő szemüveg jelentős előrelépést mutathat majd a mostani modellhez képest is, amivel még több ember szívébe lophatja be magát.

Galéria megnyitása

Ugyanakkor azt is érdemes megjegyezni, hogy azért nem múltak el teljesen azok a félelmek, amik a kamera jelenléte miatt az emberekben ott motoszkálnak. Nemrégen egyetemisták mutattak rá arra, hogy milyen félelmetes kémeszközt lehet készíteni a termékből még anélkül is, hogy bármilyen speciális eszközhöz hozzáférne az ember.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére