Yahoo-s hirdetéseket a PDF-ekbe!

Megállapodott az Adobe és a Yahoo a közös hirdetéstechnikáról. Legutóbb ugyanis annak érdekében kezdtek tanácskozásba, hogy miként lehetne az átlagfelhasználó képernyőfelületét még jobban kihasználni - reklámozási célra.

Yahoo-s hirdetéseket a PDF-ekbe!

Megállapodott az Adobe és a Yahoo a közös hirdetéstechnikáról. Legutóbb ugyanis annak érdekében kezdtek tanácskozásba, hogy miként lehetne az átlagfelhasználó képernyőfelületét még jobban kihasználni - reklámozási célra.

Az új, közös szolgáltatás természetesen nagyon is dinamikus és személyre szabott lesz: mindig a felhasználó által épp olvasott PDF dokumentum tartalmához kapcsolódó hirdetéseket fog megjeleníteni egy panelben a dokumentum oldalán - bár szerencsére azért az esetlegesen nyomtatásra kerülő dokumentumokon nem fognak meglátszani a hirdetések.

Ide tartozik még az is, hogy nem sokkal ezelőtt a Yahoo az Ebay-jel és a Comcast-tal is kötött bizonyos megállapodásokat, akik szintén hasonló hirdetési lehetőségekre vágytak. Mivel a PDF igen népszerű formátum mind a cégek, mind pedig az egyéni felhasználók között, így ez az új hirdetési felület mindenképpen nagy érdeklődésre tarthat számot az érintett körökben.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward