A különböző gyártóknak sokszor van szlogenje, de ezeket nem különösebben szokták hangoztatni az esetek többségében. A Realme viszont azok közé tartozik, akik ezt lépten-nyomon kiemelik. Most a megszokott jelmondat változik és ezzel együtt pedig a vállalat is a fejlődésének egy új szakaszába lép a tervek szerint.
„Proud to be Young” ez volt a Realme legelső jelmondata, amit az indulásától nagyjából az egy éves születésnapjáig használt. A vállalat igyekezett azt hangsúlyozni, hogy annak ellenére, hogy a semmiből érkezett, büszkeséggel áll a vásárlók elé. Fiatal márkaként a fiatalokat igyekezett megszólítani, és ez igazából mind a mai napig így van. A fiatalok vannak a Realme célkeresztjében közel hat évvel később is.
Az elmúlt valamivel több mint 4 évben a „Dare to Leap” szlogent használta a Realme, és a márka szempontjából arra utalt ezzel, hogy mindig az előrelépésre kell fókuszálni. Nyitottnak kell maradni az ismeretlennel szemben, és meg kell tenni az innováció felé vezető utat, nem lehet leragadni. A cég szerint a felnövekvő generációk is csak így tudnak előre haladni igazán, a Realme pedig a megfelelő eszközt igyekezett a vásárlóközönségének nyújtani.
Az új szlogen a „Make it real.”, és ezzel a vállalat az újabbnál újabb lehetőségek keresése felől a márkaorientált irányba fog elmozdulni. Az évek során a Realme bizonyított és felépített olyan értékeket, amikre már érdemes vigyázni. Ettől az évtől a vállalat már nagyobb hangsúlyt kíván helyezni a Realme név erősítésére. Eddig a Realme igazodott a trendekhez, de most már a hosszútávú célokat helyezik a középpontba, hogy a növekedés egy újabb szintjére tudjanak lépni.
A Realme már több mint 200 millió felhasználóval rendelkezik globálisan. A cég mindenkit igyekszik támogatni, és az összes vásárlójának a lehető legjobb terméket próbálja adni függetlenül attól, hogy milyen árszegmensben keresi az új társát az ember. Legyen szó a felsőkategóriás GT sorozatról, a számozott középkategóriás eszközökről, vagy éppen a C sorozat olcsó tagjairól. Ez a jövőben sem lesz másként, de már sokkal több dologra fognak figyelni a Realme-nél, hogy a márkaérték minden fronton egyformán erős legyen.
A tervek szerint a Realme logója is változni fog. Optimalizálva lesz úgy, hogy az eddigi értékeket megtartsa, de már egy precízebb megjelenést sugározzon, kifinomultabb részletekkel bírjon és összességében jobb legyen a kisugárzása. Valószínűleg nem érdemes arra számítani, hogy nagyon átszabják, maradhat a Realme felirat csak kicsit másabb formát kaphatnak a betűk.
A vállalat most készül a Realme 12 széria több tagjának bemutatására. A várakozások szerint a Realme 12 Pro nagyon mutatós lesz, figyelmesen kidolgozott dizájnt ölthet magára az eddiginél jobb anyaghasználattal karöltve. A Realme 12 Pro+ modellnél pedig állítólag már a szűkösebb büdzsé ellenére is meg fog jelenni a fedélzeten egy periszkópos lencserendszerrel szerelt kamera zoomolási céllal.
A Realme 12 szériával jöhet a legolcsóbb okostelefon periszkópos kamerával. Még januárban bemutathatja az újdonságot a Realme, és könnyen lehet, hogy ezzel együtt újabb infókat is elhintenek majd az új irányt, elképzeléseket illetően.