Shop menü

TETSZIK AZ ÉVES ZENEI ÖSSZEFOGLALÓ? JÖN ENNEK A HAVI VERZIÓJA

A Spotify nagy sikerű fejlesztését az egyik konkurens a továbbiakban erősen feldoppingolva fogja kínálni a vásárlók számára.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Tetszik az éves zenei összefoglaló? Jön ennek a havi verziója

A zenestreaming szolgáltatások minden év végén készítenek a felhasználóknak az aktivitásukkal kapcsolatos összefoglalókat. Miután ezeket egyszerű megosztani, így elárasztják a közösségi médiát a különböző platformok által összeállított eredmények, lejátszási listák. Sokan szokták ezt tűkön ülve várni már november elejétől.

A nagy igényt és népszerűséget látva az Amazon úgy döntött, hogy megadja a lehetőséget az embereknek arra, hogy havi szinten tudjanak ilyen listákat, összeállításokat nézegetni.

Az Amazon Music csak tavaly kezdett évvégi összefoglalót készíteni a felhasználóknak, de úgy gondolta, hogy az első körös lemaradást követően most ideje lenne sebességet váltani. Bejelentette a cég az Insights funkciót, amit az alkalmazásában ezentúl folyamatosan lehet majd használni, és havi szinten fog frissülni.

Az Insights több érdekességet foglal majd magában, nemcsak statisztikákat fog mutatni. „Az Amazon Music alkalmazás célja az újítással, hogy segítsen a rajongóknak felfedezni és megünnepelni egyedi hallgatási szokásaikat.” – jelentette ki a vállalat.

A Monthly Recaps az Insights szekción belül pontosan ugyanarra lesz alkalmas, mint az éves összefoglaló, csak már havonta fog frissülni. Megmutatja majd az embereknek, hogy az adott hónapban melyek voltak a legsűrűbben lejátszott dalok, kiknek a dalait élvezték a legtöbbet. Kitér az összefoglaló a podcast adásokra is, így azt is tükrözni fogja ez, hogy milyen beszélgetős műsorok voltak terítéken legtöbbször.

Galéria megnyitása

Pontosan megmutatja majd az Insights, hogy az adott hónapban mennyi időt töltött az ember zenehallgatással. Azt is jelzi majd egyebek mellett, hogy mennyi előadó dalai kerültek lejátszásra. Ez arról fog árulkodni, hogy mennyire változatos zenefogyasztó az ember. Készülnek olyan kártyák is, amik az elhivatottabb rajongást mutatják meg. Például a közösségi médiába pár érintéssel megosztható lesz, ha valaki ott van a Katy Perryt legtöbbet hallgató emberek 5 százalékában az Amazon Music keretei között.

Galéria megnyitása

Elmondta az Amazon, hogy vannak még ötleteik, amikkel igyekeznek majd a zenekedvelők kedvében járni. Még ebben az évben érkezni fog újabb funkció az Insights keretében, de arra nem tért ki a tartalomszolgáltató, hogy pontosan milyen fejlesztések, ötletek vannak még a tarsolyban.

Azt nem tudjuk, hogy mennyire lesz jó az, hogy már havonta lehet statisztikákat böngészni. Az biztos, hogy az újdonság varázsa eleinte vonzó lesz az emberek számára, de könnyen lehet, hogy ezzel „elinflálja” az Amazon az összefoglalójának értékét. Érdekes lesz majd azt látni innentől, hogy lesz-e olyan vállalat, aki ebbe a versenybe is beleáll, vagy a többiek maradnak az évente egy alkalommal frissülő összefoglalóknál. Ez vélhetően azon is múlni fog, hogy az Insights hogyan vizsgázik, mennyire lesz nyoma például a közösségi médiában.

Globálisan minden Amazon Music felhasználó részesülni fog mostantól az Insights funkcióból, a július összefoglalóval indít ez az újítás.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére