Az LG gőzerővel készül a január elején megrendezésre kerülő CES 2015-re, ahol a vállalat egyebek mellett egy figyelemreméltó tévékínálatról is lerántja a leplet. A friss termékpaletta képviselői már az LG új, webOS 2.0-s Smart TV operációs rendszerét használják.
A webOS alapú LG okostévék hatalmas népszerűségnek örvendenek: ezekből a készülékekből már a bemutatást követő első két hónap folyamán sikerült több, mint egymillió darabot értékesíteni, nyolc hónap leforgása alatt pedig már ötmilliónál is több webOS alapú okostelevízió talált gazdára.
A vállalat a webOS 2.0 esetében is követi a korábban kitűzött csapásirányt, amelynek három alappillére az egyszerű kapcsolódás, a letisztult kezelőfelület és az átlátható tartalom-megjelenítés. A webOS 2.0 elődjéhez képest még egyszerűbben és kényelmesebben kezelhető, a tartalmak elérése pedig a korábbinál is gördülékenyebben, illetve gyorsabban történik. Ez számokban kifejezve akár 60%-kal gyorsabb rendszerindítást is jelenthet, a Smart TV kezdőképernyőjéről pedig 70%-kal gyorsabban lehet majd a különböző alkalmazásokra – például a YouTube-ra – váltani.
A webOS 2.0 érkezésével elérhetővé válik a My Channel, azaz Saját csatorna funkció, amelynek köszönhetően kedvenc csatornáinkat a tévéről vagy a set-top-box-ról a menüsávra helyezhetjük, így könnyebben és gyorsabban válthatunk közöttük. Újítás a Quick Settings funkció is, amellyel az éppen futó műsor megszakítása nélkül lehet módosítani a tévé beállításait, de a bemenetválasztó (Input Picker) is okosabb lesz, hiszen azonnal felismeri a csatlakoztatott eszközöket, amelyek rögtön használhatóak is lesznek.
A nagyobb tartalomszolgáltatókkal kötött partneri megállapodásnak köszönhetően a webOS TV-tulajdonosok az Ultra HD tartalmak széles kínálatából válogathatnak majd az Amazon és a Netflix szolgáltatásaiban azokban az országokban, amelyekben ezek elérhetőek.
A webOS 2.0-s kiadásával, valamint az új LG okostelevíziókkal kapcsolatban a rövidesen induló CES 2015 alkalmával érkezhetnek bővebb információk.