Shop menü

PRÉMIUM AUDIÓ MÁRKÁT VÁSÁROL FEL A BOSE

A vállalat igyekszik megszilárdítani a pozícióját a hangtechnikai megoldások terén, a felvásárlással még jobb kínálatot nyújthat.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Prémium audió márkát vásárol fel a Bose

A Bose nevét minden bizonnyal az összes olvasónk jól ismeri, idén 60 éves a vállalat, és mindig is arra törekedett, hogy kiváló minőséget nyújtson mindenféle audió fejlesztéssel. A cég bevételei éves szinten több milliárd dollárt tesznek ki, és ezt alkalomadtán a kutatás és fejlesztés mellett felvásárlásra is jut ebből. Most egy olyan cégre teszi rá a kezét, ami még a Bose-nál is magasabb szinten mozog.

A  csúcskategóriás audió berendezéseket készítő McIntosh kerül a Bose tulajdonába, ami ugyancsak idén jubilált, a 75. évfordulóját ünnepelte. A McIntosh együtt jár több másik fontos márka, így például a Sonus faber is. Ezt azért jegyezte meg külön a Bose, mert a jelek szerint a járműiparban szeretne erősíteni, és a Sonus fabernek is vannak kiemelt partnerei ezen a területen. A Maseratival kötött korábban együttműködést a McIntosh alatt a Sonus faber, de a Lamborghininek és a Paganinak is társa.

Galéria megnyitása

A felvásárlással a Bose szerint új kapuk nyílnak meg a vállalat előtt. Olyan meghatározó szereplővé válhat majd a járműágazatban, amit saját erőből nagyon nehezen tudott volna elérni. A továbbiakban a különböző márkák egy egységet alkotva tudnak majd azon munkálkodni, hogy még erősebb piaci szereplővé váljanak. Ezzel együtt a Bose azon lesz, hogy nagyobb piaci részt tudjon magának megkaparintani.

„A Bose több mint 40 éves autóipari audio-tapasztalatának, valamint a McIntosh Group teljesítményének és formatervezési örökségének felhasználásával, a márkák együtt fognak dolgozni kutatásaik kiterjesztésén, és azon, hogy egy olyan autós élményt hozzanak létre, ami újradefiniálja a járművekben elérhető hangminőséget.” – emelte ki a vállalat.

Az elmúlt években a technológiai cégek minden fronton az autógyártás terén igyekeztek helyzetbe kerülni, a Bose is ezt igyekszik elérni a jelek szerint. Ezzel a felvásárlással azért több területen is sokat tud majd erősödni, de egyértelműen arra fókuszálnak, hogy a járművekben jól kamatoztassák az üzleti lépést.

A Bose-nak már eleve több nagy autógyártó is a partnere, ezzel a felvásárlással főleg a csúcson lesz képes erősítei. A Bose hangrendszerei olyan autókban vannak jelen leginkább, amik megfizethetők, például a Honda, a Nissas vagy éppen a Cadillac. A McIntosh Group partneri köre már a felsőbb kategóriákban aktív.

Galéria megnyitása

A vállalatok jelenlegi kínálatára a felvásárlás nem lesz hatással, a Bose továbbra is szabad kezet biztosít a McIntosh-nak. A Bose kínálatban a jövőben is lesznek fejhallgatók, hangszórók, hangprojektorok, és autógyártókkal is partnerként fog dolgozni. A McIntosh pedig az alá tartozó márkákkal együtt folytatja a prémium hangtechnikai fejlesztéseket, beleértve az erősítőket, a hangszórókat és a különböző lejátszókat is. Ezzel a lépéssel azt éri el, hogy a nagy gyártók versenyében jobban tudja majd tartani a helyzetét.

„Az elmúlt hat évtizedben a lehető legjobb prémium zenei élményeket nyújtottuk; most, hogy a McIntosh csoport is a portfóliónkban van, még több lehetőséget kínálhatunk a zene életre keltésére otthon, útközben és az autókban.” – emelte ki a Bose a közleményében. Az elmúlt években elég sok felvásárlás volt ezen a területen, a Bose vélhetően az erejét akarja megmutatni a mostani üzlettel. Az viszont nem derült ki, hogy mennyit fizetett a McIntosh-ért.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére